וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון גברה 0:1 על סוונסי, ווסט ברומיץ' ירדה

הקדושים השיגו ניצחון חשוב מאוד בקרב התחתית, משער של מנולו גביאדיני (72) שלוש דקות לאחר שעלה כמחליף. הברבורים רחוקים שלוש נקודות מהקו האדום וקרובים לרדת יחד עם ווסט ברום

שחקני סאות'המפטון חוגגים עם מנולו גביאדיני. רויטרס
גיבור הרגע. גביאדיני חוגג עם חבריו/רויטרס

באנגליה נערך הערב (שלישי) משחק דחוי במסגרת המחזור ה-31 וסאות'המפטון השיגה ניצחון חוץ חשוב מאין כמוהו, 0:1 על סוונסי בקרב תחתית לוהט. בעקבות התוצאה הזו, ווסט ברומיץ' ירדה באופן רשמי לצ'מפיונשיפ. שער הניצחון נכבש על ידי מנולו גביאדיני, ששיחק דקה בלבד בליגה בחמשת המחזורים האחרונים אך הפעם היה במקום הנכון ובזמן הנכון וסיים את הערב כגיבור הגדול. האיטלקי עלה מהפסל בדקה ה-69 ושלוש דקות לאחר מכן דחק פנימה ריבאונד אחרי שלוקאש פביאנסקי הדף בעיטה של צ'רלי אוסטין.

שחקני סוונסי מאוכזבים. רויטרס
סוונסי בדרך לצ'מפיונשיפ/רויטרס

הקדושים אמנם הפסידו את שלושת משחקיהם הראשונים תחת מארק יוז (שהגיע בחודש מרץ), אך מאז הם סופרים כבר ארבע מחזורים רצופים ללא הפסד (ביניהם גם שני ניצחונות) והם צפויים להשלים את מסע ההישארות במשחק ביתי מול מנצ'סטר סיטי במחזור הסיום.

מנגד, גורלם של הברבורים כנראה נחרץ אחרי ההפסד הרביעי שלהם ברציפות (כולם ללא שער זכות) ורצף של שמונה משחקים ללא ניצחון. הם נמצאים שלוש נקודות מתחת לקו האדום ויצטרפו לווסט ברומיץ' כיורדת אם האדרסיפלד תשיג לפחות נקודה באחד משני המשחקים שנותרו לה - השלמה מול צ'לסי ומפגש עם ארסנל במחזור הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully