וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רדיו מארקה": אתלטיקו מדריד מנהלת מגעים עם סרחיו אגוארו

חרף הלחץ האדיר שמופעל על אנטואן גריזמן להישאר, באתלטי מכינים חלופות. הארגנטינאי ששיחק בקבוצה בשנים 2006-2011 נמצא על הכוונת, מנצ'סטר סיטי תסכים למכור אותו?

one

"רדיו מארקה" מדווח היום (חמישי) שאתלטיקו מדריד מנהלת מגעים עם סרחיו אגוארו בנוגע לחזרה שלו למועדון. אתלטיקו עשויה לנסות להשיב את החלוץ הארגנטינאי אם ברצלונה תרכוש ממנה את אנטואן גריזמן.

אגוארו חווה עוד עונה נהדרת, הפעם עם 30 שערים בכל המסגרות (21 בפרמיירליג) ותפקיד מרכזי באליפות של מנצ'סטר סיטי. למרות זאת, לאורך חודשים ארוכים דובר על כך שהוא ופפ גווארדיולה לא תמיד משדרים על אותו גל.

הארגנטינאי שיחגוג את יום הולדתו ה-30 בתחילת יוני, שיחק באתלטיקו מדריד במשך חמש שנים (2006-2011) וזכה איתה בליגה האירופית ב-2010. ב-230 הופעות בכל המסגרות, כבש 100 שערים ובישל 46 נוספים.

באתלטיקו מאוד רוצים שגריזמן יישאר ומפעילים עליו לחצים גדולים, אבל אם ברצלונה תעמוד בסעיף השחרור שלו, לקבוצה ממדריד לא יהיה מה לעשות. לפיכך כבר נעשות הכנות למציאת מחליף. קון היה מאוד מחובר למועדון ולאוהדים ואם הוא אכן יעזוב את מנצ'סטר סיטי, אתלטי תהפוך מיידית לאחת המועמדות הטבעיות לצרף אותו.

עוד בנושא:

דייגו קוסטה: "אם אנטואן גריזמן יעזוב לברצלונה, אין לו דרך חזרה"
ברתומאו מכחיש ומאשר: דמבלה לא למכירה, נערכה פגישה עם גריזמן

שחקן אתלטיקו מדריד, סרחיו אגוארו, חוגג. רויטרס
מחובר למועדון והאוהדים. קון ב-2011/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully