וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה: "אם אנטואן גריזמן יעזוב לברצלונה, אין לו דרך חזרה"

אתלטיקו מדריד מתכוננת לגמר הליגה האירופית אבל עוסקת לא מעט בעזיבה הצפויה של הכוכב הצרפתי לברצלונה. קוקה: "לא אוהבים שנוגעים לנו בשחקנים". לואיס: "הוא זול". וגם: טיאגו מוטה חושף: כך אבא של מסי גער בי באימון

one

העברה גדולה ממשיכה להתבשל בכדורגל העולמי, כשעל פי מספר דיווחים בספרד, ברצלונה הודיעה לאתלטיקו מדריד שהיא תפעיל את סעיף השחרור של אנטואן גריזמן על סך 100 מיליון יורו, ותצרף את השחקן. ב"ספורט" הקטלאני כבר הלכו קדימה וניתחו את המערך של בארסה עם גריזמן בהרכב (והעריכו שהנפגע העיקרי יהיה בן ארצו הצרפתי אוסמן דמבלה), בעוד שאתלטיקו מעדיפה להתעסק בעיקר בהכנות לגמר גביע הליגה האירופית, אבל נאלצת להשתתף בקרנבל.

עוד בנושא
בספרד טוענים: ברצלונה הודיעה לאתלטיקו מדריד כי תרכוש את גריזמן
ברזיל: דני אלבס ייעדר בין 3 ל-4 שבועות, צפוי להיות כשיר למונדיאל
דיווח באנגליה: סטיב מקלארן סיכם את תנאיו בקווינס פארק ריינג'רס

דייגו קוסטה, אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. רויטרס
"הוא מספיק גדול כדי לדעת מה הוא עושה". קוסטה על גריזמן/רויטרס

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו כבר הצהיר השבוע רשמית שהוא נפגש בעבר עם סוכנו של גריזמן, ואתמול מנכ"ל אתלטיקו, מיגל אנחל גיל מרין, אמר ש"נמאס לנו מהגישה של ברצלונה", האשים אותה ב"רדיפה בלתי פוסקת" אחרי גריזמן, וטען ש"זה חוסר כבוד מוחלט" עם "פנייה לא הגונה".

היום קוקה נשאל על הפנייה של ברצלונה לגריזמן, ואמר: "אנחנו לא אוהבים שנוגעים לנו בשחקנים, כי אנחנו רוצים שהקבוצה הזאת תמשיך. זו גם גאווה שברצלונה רוצה אותו, אבל במציאות הוא כרגע איתנו, הוא ירצה לנצח איתנו, הוא עדיין תחת חוזה ובוודאי ירצה לתת משחק גדול". פיליפה לואיס יודע שהמחיר של גריזמן, 100 מיליון יורו, הוא נמוך ביחס לשוויו והודה ש"המחיר של גריזמן הוא זול, ואם הוא יסיים פה בצורה יפה, זה ייחשב אפילו יותר זול, אבל המועדון הזה הראה כבר שהוא הרבה מעבר לשחקן אחד".

דייגו קוסטה אמר על גריזמן ש"הוא מספיק גדול כדי לדעת מה הוא עושה. הוא מרגיש פה חשוב ומוערך ושאנחנו רוצים אותו פה, והוא עדיין רוצה לעשות כאן היסטוריה. כשאני עזבתי הייתי מאושר, זכיתי בתארים ועברתי חוויות, והיה לי את המזל לחזור לפה. הוא יודע שאם הוא יעזוב, לא תהיה לו דרך חזרה, כך שהוא חייב לחשוב על זה".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקן אינטר טיאגו מוטה (ימין) עם שחקן ברצלונה סרחיו בוסקטס. רויטרס
הרבה זיכרונות. מוטה מול ברצלונה/רויטרס

* עוד בברצלונה: הקבוצה צפויה לערער על עונש ההרחקה שספג סרג'י רוברטו, שהורחק לארבעה משחקים בעקבות הכרטיס האדום שספג מול ריאל מדריד בקלאסיקו האחרון (2:2). סרג'י שלח מכה לפרצופו של מרסלו, הורחק ונענש בחומרה, והיועצים המשפטיים של ברצלונה סבורים שיש להם עילה לערעור.

* טיאגו מוטה חשף כיצד התעמת עם אביו של ליאונל מסי ביום הראשון שלו בברצלונה. הקשר בן ה-35, הידוע בסגנונו הקשוח, סיפר בגאזטה: "ביום הראשון שלי באימונים נכנסתי חזק במסי, ואבא שלו בא אליי ואמר לי שהייתי קשוח מדי. למען האמת, זאת הייתה הדרך היחידה לעצור אותו". עוד נזכר מוטה בתחילת הדרך של אינייסטה: "כבר שהוא היה בן 14 אפשר היה לראות שהוא פנומנלי. הוא לא פחד משום דבר".

הוא נזכר שהיה שחקן נוער, "הייתי באורוגוואי, שיחקתי באליפות דרום אמריקה לנוער, היחיד בלי חוזה מקצועני, יובנטוס פנתה אליי, נבחנתי במאיורקה, אבל אז באה אליי ברצלונה, עם חולצה חתומה של ריבאלדו, שהיה אליל שלי, והיה קל מאוד לשכנע אותי... ההתחלה בלה מאסיה לא הייתה קלה... מלחמה באימונים, כל כדור שהגיע אליי כולם התחילו לצעוק, 'תמסור לי, תמסור לי', ואני זוכר את העוצמה של הכניסות... פויול, שהיה אז קשר, אמר לי לעשות כך גם, כדי לזכות בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully