וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: דני אלבס ייעדר בין 3 ל-4 שבועות, צפוי להיות כשיר למונדיאל

בשורות טובות לסלסאו: המגן, שנפצע בניצחון פריס סן ז'רמן בגמר הגביע הצרפתי, .לא יידרש לעבור ניתוח בברכו. אונאי אמרי לאחר הזכייה: "הייתה עונה מצוינת חוץ מכישלון קטן בצ'מפיונס"

one

הקלה בברזיל: מגן הנבחרת דני אלבס, שנפצע אתמול (שלישי) בגמר הגביע הצרפתי, לא ייאלץ לעבור ניתוח, וככל הנראה יהיה כשיר למונדיאל. קבוצתו של אלבס, פריס סן ז'רמן, השלימה אמש טרבל שלישי בארבע שנים, לאחר שניצחה 0:2 את לז הרבייה הצנועה בגמר הגביע הצרפתי ושמה קץ למסע הקסום של הקבוצה הצנועה מהליגה השלישית בגביע.

לקראת סיום המשחק אלבס נפצע, והיה חשש שהוא ייאלץ לעבור ניתוח שיגרום לו להיעדרות ממושכת, אבל היום המגן הברזילאי עבר בדיקה שבה התגלה שהוא לא סובל מקרע ברצועה בברכו הימנית, אלא רק ממתיחה. ההערכה היא שאם לא יהיו סיבוכים מפתיעים ולא צפויים, אלבס ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות, דבר שלא ימנע ממנו הופעה במונדיאל ברוסיה שייצא לדרך בעוד 36 ימים.

עוד בנושא
פריס סן ז'רמן זכתה בגביע הצרפתי אחרי 0:2 על לז הרבייה הקטנה
אונאי אמרי: "העונה הייתה טובה, חוץ מעניין שלילי קטן והוא ליגת האלופות"
בספרד טוענים: ברצלונה הודיעה לאתלטיקו מדריד כי תרכוש את גריזמן

דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
יהיה במונדיאל, כנראה. אלבס/רויטרס

המאמן אונאי אמרי, שכבר הודיע כי יעזוב את פ.ס.ז' בתום העונה, התפנה לאחר הזכייה לסכם את השנה שעברה על המועדון. לדברי אמרי: "הערב זכינו בתואר ולכן אנחנו שמחים, כל תואר הוא מטרה עבורנו. הקבוצה עשתה דרך מרשימה בדרך לזכייה בגביע ועשינו גם מסע טוב בליגה כך שאני מרוצה. אפשר לדבר גם על דברים שליליים קטנים כמו למשל ליגת האלופות (בו סיימה אלופת צרפת את דרכה לאחר שהודחה על ידי ריאל מדריד), אבל אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב. השחקנים שלי תמיד שיחקו התקפי וחיפשו איך להבקיע שערים. זה משמח אותי".

מנגד, מאמן לז הרבייה סטפן מסאלה שלפני המשחק אמר בציניות כי הוא מקווה שהקבוצה שלו תחזיק מעמד יותר מכמה שניות מול היריבה החזקה, פרגן לשחקניו ואמר: "אני מאוד גאה בהם. יכול להיות שהם כבשו כל כך מעט שערים כי הם חשבו כבר על החופשה שלהם, אבל כל הכבוד לשחקנים שלי. הם הפגינו נחישות ונלחמו על המגרש".

עדכון ראשון: 7:22

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני פ.ס.ז' חוגגים זכייה בגביע הצרפתי. רויטרס
שבחים מהמאמן. שחקני פ.ס.ז' מניפים את הגביע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully