וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו מכחיש ומאשר: דמבלה לא למכירה, נערכה פגישה עם גריזמן

נשיא ברצלונה העניק ראיון נרחב בספרד: דמבלה ("הוא העתיד שלנו"), גריזמן ("נפגשנו באוקטובר"), ג'ורדי קרויף ("הוא מחפש אתגר שאין אצלנו") וריאל ("במקומם, היינו עושים מסדר כבוד")

one

ברצלונה כבר זכתה באליפות ובגביע, הודחה מליגת האלופות במפתיע, ואחרי שעברה בשלום גם את האתגר הגדול האחרון שלה העונה - הקלאסיקו שנערך אמש (ראשון) והסתיים ב-2:2 - היא כבר מרשה לעצמה להביט קדימה אל עבר העונה הבאה.

למחרת הקלאסיקו הסוער, העניק נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו ראיון לתחנת הרדיו הקטלאנית RAC1 ושפך אור על כמה מהלכים מעניינים שהקבוצה רוקמת. בראשם, כמובן, ההצטרפות של אנטואן גריזמן, שעם נציגיו כבר נערכה פגישות, כפי שאישר ברתומאו בכבודו ובעצמו.

"פגשתי את אנטואן לגמרי במקרה במהלך חופשה בקיץ שעבר, ואז רק בירכנו אחד את השני לשלום. מה שכן - בחודש אוקטובר האחרון נפגשנו עם הסוכנים שלו, אבל דיברנו עם עוד הרבה אחרים", אישר הנשיא.

עוד בנושא

בחסות השופט: ברצלונה גירדה 2:2 ביתי מריאל בקלאסיקו
ליאו מסי תקף וקילל את השופט, ראמוס: "בגלל זה קופחנו"
למרות הפציעה: רונאלדו צפוי להיות כשיר לגמר האלופות

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ישחקו יחד בעתיד הקרוב? גריזמן ומסי/רויטרס

כמו כן, הוא הבהיר כי חרף הפרסומים על האפשרות שעוסמאן דמבלה יימכר וארנסטו ואלוורדה יעזוב, השניים יישארו. "דמבלה לא יושאל ובטח שלא יימכר, אנחנו בונים עליו מאוד לשנים הבאות. ואלוורדה יישאר בעונה הבאה, זה בטוח", אמר.

בנוגע לאפשרות שג'ורדי קרויף יצטרף להנהלה, אמר ברתומאו: "יש לי יחסים מעולים עם ג'ורדי, אבל הפרסומים לגביו לא היו יותר מספקולציות. אני מדבר איתו באופן קבוע. ולמען האמת, אני חושב שמחפש אתגר מסוג אחר".

על ההחלטה של ריאל מדריד לוותר על מסדר הכבוד לברצלונה: "מסדר הכבוד הוא מחווה בין מקצוענים. אני בטוח ששחקני ברצלונה היו עושים לשחקני ריאל מסדר כבוד אם המצב היה הפוך. בזמנו לא עשינו מסדר כבוד לריאל על הזכייה בגביע העולם לקבוצות כי לא השתתפנו בטורניר הזה. זאת הסיבה היחידה".

על העונה הנוכחית: "אין בי שום תחושה של כישלון. זה נכון שציפינו ליותר מכמה שחקנים שצירפנו, אבל מצד שני צריך לתת להם זמן להתאקלם בקבוצה. לא קל לקחת את המקום של אינייסטה, בוסקטס או פיקה, למשל".

על סמואל אומטיטי: "יש לו חוזה לעונה הבאה. אנחנו במשא ומתן להאריך לו את החוזה ומנסים להגיע לסיכום בהקדם האפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully