וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו יפיק סדרת דרמה על קבוצת כדורגל לנערות בארה"ב

הכדורגלן הפורטוגלי מעורב בכתיבה של סדרת הנעורים שעדיין לא קיבלה שם ותעסוק בקבוצה באפ סטייט ניו יורק. רונאלדו: "זו סדרה על ערכים, אתגרים, חברות והתמודדות עם רגעים קשים"

one

כריסטיאנו רונאלדו שולח כבר זמן רב זרועות ארוכות לעולמות שחוצים את גבולות מגרשי האימונים ומשחקי הכדורגל. והנה, פרויקט נוסף בו הוא מעורב עומד לצאת לדרך. Facebook Watch, ערוץ ה-VOD של פייסבוק, אמור להעלות לאוויר סדרת נעורים שהכדורגלן הפורטוגלי משמש כאחד מהמפיקים שלה בפועל.

סדרת הדרמה תעסוק בקבוצת כדורגל של נערות בעיירה באפ סטייט ניו יורק. הקבוצה תעמוד במרכז העלילה ויסבבו אותה סיפורי אהבה, חברות, משפחה, משברים של גיל העשרה וכל האלמנטים האחרים שבדרך כלל מרכיבים סדרות נעורים.

הסדרה נכתבה על ידי ליז גרסיה וג'וש הארטו ועדיין אין לה שם. השניים הללו ישמשו מפיקים בפועל ביחד עם רונאלדו, שהיה מעורב בכתיבה וייעץ לגרסיה והארטו.

הפורטוגלי אמר: "זו הולכת להיות חוויה מדהימה. סיפור החיים שלי יהיה דומה בהרבה דברים למה שקורה בסדרה. היא תעסוק בדברים העמוקים ולא רק ביופי של המשחק. זו סדרה על ערכים, אתגרים, חברות והתמודדות עם רגעים קשים. בכמה מילים: זו סדרה על החיים האמיתיים".

עוד בנושא:

אוהדי מנצ'סטר יונייטד פונים לרונאלדו: "תמנע מליברפול זכייה בצ'מפיונס"
זידאן: "לרונאלדו יש נקע אך הנזק לא גדול מדי. מדהים שהוא כבר חזר ללכת"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מתרחב לעסקי הטלוויזיה. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully