וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לרונאלדו יש נקע אך הנזק לא גדול מדי. מדהים שהוא כבר חזר ללכת"

מאמן ריאל מדריד קיים מסיבת עיתונאים לפני משחק הליגה מול סביליה (רביעי, 22:30, ערוץ 50) אך דיבר בעיקר מצבו הרפואי של הפורטוגלי ועל גמר הצ'מפיונס נגד ליברפול: "יהיה משחק מרהיב"

one

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן קיים היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה מול סביליה (רביעי, 22:30, ערוץ 50). מדובר במשחק שנדחה מן המחזור ה-34 שניצחון בו ישווה את מאזן הנקודות של ריאל מדריד לזה של אתלטיקו במקום השני (75) כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. אבל מטבע הדברים רוב השאלות שהופנו אל הצרפתי עסקו במצבו של כריסטיאנו רונאלדו שנפצע בקלאסיקו וייעדר מול סביליה ובגמר הצ'מפיונס המתקרב מול ליברפול ב-26 במאי בקייב.

על מצבו של הכוכב הפורטוגלי אמר זידאן: "יש לו נקע, אבל הנזק לא גדול מדי. הקרסול במצב יציב. מה שמדהים הוא שהוא חזר ללכת כבר אחרי 48 שעות. זה בזכות המוטיבציה והשאפתנות הגדולה שלו. אני לא יודע אם הוא ישחק במשחק הליגה מול ויאריאל (שייערך ב-20 במאי)". מה שבטוח, את גמר הצ'מפיונס רונאלדו לא יחמיץ.

על המפגש הצפוי של שניים מהמועמדים המרכזיים לזכייה בכדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו ומוחמד סלאח, בגמר בבירה האוקראינית אמר זידאן: "אני לא יודע אם סלאח יזכה בכדור הזהב, אבל בלי ספק הייתה לו עונה נפלאה. אבל המשק בקייב זה לא יהיה סלאח מול רונאלדו, זה יהיה מפגש בין ליברפול לריאל מדריד". זידאן סיכם ואמר: "זה יהיה משחק מרהיב ופתוח עם הרבה מצבים לשתי הקבוצות. מצידנו הכי חשוב להעמיד בפניהם אתגרים ולהציב בפניהם קשיים. זה משחק גמר והוא יהיה מאוד אינטנסיבי".

עוד בנושא
דיווח באנגליה: אלכס פרגוסון התעורר מתרדמת ושוחח עם בני משפחתו
אופציית צ'ונגקינג נפלה: אנדרס אינייסטה בדרכו לליגה היפנית
יחזור לאפריקה? דיווח: אברהם גרנט מועמד לאימון קייזר צ'יפס

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול סרג'י רוברטו ברצלונה. רויטרס
"הולך בזכות המוטיבציה והשאפתנות". רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully