וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "באר שבע לקחה נק' גם במשחקים לא טובים, אנחנו לא"

10.5.2018 / 10:44

מאמן מכבי תל אביב ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת: "לא השגנו את התוצאות במאני טיים. מתישהו באר שבע תיעצר, יש בכדורגל הישראלי 'ענקים ישנים' שיתעוררו בהמשך"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאור בוזגלו מתראיין ל"טוכמן וחמי"

מעודדת מהניצחון על מכבי נתניה במחזור האחרון, תצא מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד הפועל באר שבע ביום שבת (21:00
, ספורט 5). המארחת תוכתר לאלופה עם תנצח וג'ורדי קרויף ושחקניו ינסו לקלקל במעט את החגיגות האדומות. מכבי תל אביב אמנם מרוחקת מאוד ממאבק האליפות, אבל המאמן ההולנדי כבר סיפר לפני כמה ימים על השאיפה להפוך לקבוצה הראשונה שמנצחת את באר שבע באצטדיון טרנר במשחק ליגה.

עוד בנושא:

וידאר קיארטנסון ביקש לעזוב, מכבי תל אביב לא פוסלת גם השאלה
מכבי תל אביב: "אין יותר מתוק מלסיים עונה עם ניצחון בבאר שבע"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"האצטדיון הביתי הוא פלוס בשביל באר שבע ומינוס בשבילנו". קרויף/יוסי ציפקיס

ג'ורדי קרויף ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק

על המשחק: "אקסטרה מוטיבציה? על המגרש מתרכזים ברגע עצמו ולא בעבר ובזה שהם זכו 'עלינו' באליפות בשנה שעברה. אנחנו מתרכזים רק באיך לעשות את הדברים כמו שצריך, אנחנו עדיין צריכים נקודות כדי להבטיח את המקום באירופה".

על ההבדל בין הפועל באר שבע למכבי תצל אביב: "ברגעי המפתח הם לקחו את הנקודות, בעיקר בחלק השני של העונה הסדירה. בדרך כלל כשאתה משחק ככה-ככה אתה עושה תיקו וכשאתה משחק לא טוב, אתה מפסיד. הם עדיין הצליחו לנצח גם במשחקים פחות טובים שלהם ואצלנו זה היה הפוך. היינו במירוץ, אבל במאני טיים לא צברנו נקודות. צריך לקבל את זה שהגיע להם יותר לזכות באליפות".

עוד על הפועל באר שבע: "האצטדיון הביתי הוא פלוס בשבילם ומינוס בשבילנו. אפשר לראות את זה בסטטיסטיקה, תשוו בין הנקודות שצברנו בבלומפילד, לאלו במשחקי בית מאז שעברנו. באר שבע גם ידעה לשמור על שחקני המפתח שלה. אבל מתישהו זה יגמר. בישראל יש עוד כמה קבוצות, כמה ענקים ישנים שמחכים להתעורר ולהצטרף למאבקים. ככה הכדורגל עובד".

על וידאר קיארטנסון: "בסופו של דבר הוא כבש העונה 20 שערים בכל המסגרות, ובעונה שעברה 29 אם אני לא טועה. אלו מספרים טובים לחלוץ. ברור שהוא רצה יותר וגם אנחנו, אבל בסופו של דבר, אם הוא יעבור לליגה יותר גדולה אני בטוח שכולם יהיו שמחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully