וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוג של נחמה: מאמני ה-NBA בחרו בדוויין קייסי כמאמן העונה

מדובר בתואר של ארגון המאמנים, ולא בתואר הרשמי של הליגה. מאמן טורונטו שחטף סוויפ מקליבלנד בחצי גמר המזרח הקדים את ברט בראון, ד'אנטוני, מקמילן, פופוביץ', ריברס, סניידר וסטוטס

מאמן טורונטו ראפטורס דוויין קייסי. רויטרס
גם זה משהו. קייסי/רויטרס

תואר מאמן העונה הרשמי ב-NBA יינתן רק ב-25 ביוני, אך בניגוד לעיתונאים, שהגישו את הבחירות שלהם לפני מספר שבועות, מאמני הליגה כבר הכריעו בסוגיה ובחרו בדוויין קייסי. ארגון המאמנים בליגה הטובה בעולם, שהחל לחלק פרסים בשנה שעברה (אז זכה אריק ספולסטרה בתואר), ציין כי קייסי "הפגין פעם נוספת את היכולת למקסם את הסגל של טורונטו ולהשיג את המקום הראשון במזרח", כך על פי היו"ר ריק קרלייל.

קייסי, שהודח בחצי הגמר אחרי סוויפ כואב מקליבלנד, זכה ל-8 הצבעות מתוך 30 אפשריות. עוד קיבלו קולות: ברט בראון, מייק ד'אנטוני, נייט מקמילן, גרג פופוביץ', דוק ריברס, קווין סניידר וטרי סטוטס. באופן מפתיע משהו, לפחות על פי הפרסומים שצצו עד כה בארצות הברית, בראד סטיבנס לא קיבל קולות, וכמוהו גם סטיב קר.

"מאוד מספק שהעמיתים נותנים לכם כבוד", אמר מאמן הראפטורס, שסיפק עונה סדירה נהדרת אך בפלייאוף שוב לא הצליח למצוא תשובות ללברון ג'יימס. "אני אסיר תודה למאמנים ברחבי הליגה שבחרו בי, ואסיר תודה גם לעוזרים שלי בטורונטו. זה רגע מיוחד מאוד".

עוד בנושא:

מועדון הלבבות השבורים: הקורבנות הגדולים של לברון ג'יימס בפלייאוף
הארדן: "פול שם אותנו על הגב", דוראנט: "קרי השתחרר מהרצועה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully