וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארדן: "פול שם אותנו על הגב", דוראנט: "קרי השתחרר מהרצועה"

אחרי שקבעו דייט בגמר המערב, ביוסטון ובגולדן סטייט התפנו להחמיא לכוכבים. קר התמוגג מגרין, שסיים את הסדרה עם ממוצע טריפל דאבל: "הוא יהיה בהיכל התהילה", והמסר של מיטשל ל-CP3

שחקני יוסטון כריס פול, ג'יימס הארדן. AP
בעונתו ה-13 בליגה, פול סוף סוף עלה לגמר איזורי. חוגג עם הארדן/AP

במשך עונה שלמה חיכו אוהדי ה-NBA למפגש הבלתי נמנע בין גולדן סטייט ליוסטון הגמר המערב, והלילה (בין שלישי לרביעי) כל אחת מהקבוצות המלהיבות הללו סגרו את הסדרות שלהן וקבעו דייט לוהט שיימשך בין ארבע לשבעה משחקים. זה יהיה המפגש הראשון בפלייאוף מאז גולדן סטייט ניצחה 1:4 בסיבוב הראשון ב-2016. בסיום המשחקים, הן בווריירס והן ברוקטס התעסקו בעיקר במתן מחמאות לכוכבים הגדולים.

עוד בנושא

גולדן סטייט ויוסטון השלימו ניצחונות והעפילו לגמר המערב
רודני הוד התנצל ולא ייענש על שסירב להיכנס למשחק מול טורונטו
קליבלנד חגגה, לברון: "כולם כבר קברו את החברים שלי בחיים"

שחקני גולדן סטייט סטפן קרי, דריימונד גרין. AP
יוכיחו עליונות גם מול יוסטון? קרי וגרין/AP

גולדן סטייט - ניו אורלינס 104:113 (הווריירס השלימו 1:4 בסדרה)

* גולדן סטייט ניצחה את 15 משחקי הבית האחרונים שלה בפלייאוף והשוותה את שיאה של שיקגו, שהושג בין אפריל 1990 למאי 1991.

* דריימונד גרין הוא שחקן גולדן סטייט הראשון אי פעם שמסיים סדרת פלייאוף עם ממוצע של טריפל דאבל (14.8 נקודות, 11.8 ריבאונדים, 10 אסיסטים).

* קווין דוראנט עלה למקום העשירי ברישמת קלעי גולדן סטייט בפלייאוף אי פעם, והדיח ממנו את האריסון בארנס.

* דוראנט קלע 20 נקודות לפחות ב-17 משחקי הפלייאוף האחרונים שלו.

* ברבע השלישי גולדן סטייט ניצחה את ניו אורלינס 19:36. הרבע השלישי היה גם החזק של גולדן סטייט במהלך העונה הרגילה והמאזן הכולל של הקבוצה ברבע זה עומד על פלוס 371 נקודות. הבאה בתור היא יוסטון עם פלוס 172 ברבע השלישי.

סטפן קרי, שקיבל את מספר הדקות הרב ביותר מאז חזר מהפציעה, אמר בסיום: "אני מרגיש בטוח ביכולות שלי. התזמון שלי עם הכדור עוד יכול להשתפר קצת, אבל אחרי שישה שבועות בחוץ אני פשוט מעריך את זה שאני יכול לשחק. אמשיך להשתפר ולחזור למשחק הרגיל שלי ולמספר הדקות שאני רגיל לשחק ובתקווה אני לא אסתכל אחורה".

"אני חושב שהמאמן עשה עבודה נהדרת בלתת לו להיכנס לעניינים לאט לאט והלילה כבר לאפשר לו להשתחרר", החמיא קווין דוראנט לסטיב קר על ההתנהלות בנושא קרי. "ראיתם מה קורה כשמשחררים את הכלב מהרצועה שלו".

לצד "פסטיבל סטף", אי אפשר להתעלם מהסדרה המדהימה של דריימונד גרין. "לבחור הזה יש המון אנרגיה, הגנה מדהימה וחוכמת משחק נהדרת", התמוגג קר השחקן האול-אראונד שלו, "הוא הול אוף פיימר עתידי. הוא ממש בשיאו כרגע, מושלם למשחק המודרני ב-NBA. הוא יכול לשמור על כולם, לקלוע שלשות תוך כדי תנועה ולהוביל את הכדור בהתקפות מעבר. זה מה שהליגה הפכה להיות וחייבים שחקן כמו דריימונד כדי שתהיה קבוצה טובה. יש לנו מזל שהוא כאן".

במהלך המשחק אירעה תקרית משעשעת מאוד, כאשר בזמן שדוראנט זרק מהעונשין גרין הלך והקשיב לתדרוך שנתן אלווין ג'נטרי לשחקניו, עד שהשופט הרחיק אותו מהמקום. מה אני אגיד, זה דריימונד. זה אמור להפתיע אותי?", שאל מאמן ניו אורלינס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן גולדן סטייט סטפן קרי, שחקן ניו אורלינס אנתוני דייויס. AP
סטף קרי ואנתוני דייויס בסיום/AP

יוסטון - יוטה 102:112 (הרוקטס השלימו 1:4 בסדרה)

* כריס פול הפך לשחקן הראשון בפלייאוף שהציג מאזן של 40 נקודות, 10 אסיסטים ואפס איבודים מאז שאיבודי הכדור הפכו לחלק רשמי מהסטטיסטיקה בליגה בעונת 1977/8.

* כריס פול הפך לשני בהיסטוריה שקולע לפחות 40 נקודות ומחלק לפחות 10 אסיסטים במשחק שנועל סדרת פלייאוף. הקודם היה מייקל ג'ורדן ב-1989.

* דונובן מיטשל קלע 22 נקודות ברבע השלישי (יותר מה-21 של יוסטון) ורשם רבע שני בפלייאוף של 20 נקודות לפחות. הוא בסך הכול הרוקי השני שמצליח לעשות את זה בעשרים העונות האחרונות.

"פול היה לא ייאמן", החמיא ג'יימס הארדן לכוכב שלצידו, "הוא עלה על הפרקט והשתלט על המשחק, פשוט לקח את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. הוא שם כולנו על הגב שלו ואמר 'תקשיבו, זה עלי'. זו הייתה הופעה אדירה, היה לו את המבט הזה בעיניים".

האש והזקן החמיא גם ליוטה, שאמנם הודחה אבל הגיעה רחוק יותר מממרבית הציפיות. "הג'אז נהדרים, במיוחד בהתחשב בזה שאף אחד לא נתן להם סיכוי להגיע למצב הזה", אמר, "השמיים הם הגבול עבורם. דונובן מיטשל היה רוקי נהדר ויש מסביבו כמה שחקני מצוינים. כמובן שקווין סניידר הוא מאמן טוב מאוד, אז הם ימשיכו להיבנות ונראה מה יקרה".

פול, שהגיע לגמר איזורי בעונתו ה-13 בליגה, לא הסתנוור: "אני ממש לא חוגג, זו לא הייתה המטרה, ממש לא. יש לנו עוד שמונה ניצחונות להשיג. אני לא יודע איך אני אמור להרגיש, רק יודע שיש לנו עוד הרבה עבודה לעשות".

בסיום המשחק ניגש אליו דונובן מיטשל ואמר: "לך תשיג את הטבעת הראשונה שלך, אחי".

שחקן יוסטון כריס פול. AP
"יש לנו עוד שמונה ניצחונות להשיג". כריס פוטל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully