וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חגגה, לברון: "כולם כבר קברו את החברים שלי בחיים"

אחרי שהתקשו מול אינדיאנה, הקאבס השלימו סוויפ מרשים מול טורונטו, המלך פרגן לחברים: "אמרתי להם שאנחנו לא ננצח בלי שהם ייתנו את הכי טוב שלהם". דרוזן: "היו לנו שלושה ימים קשים"

לברון ג'יימס קליבלנד. רויטרס
בלתי עציר. לברון ג'יימס/רויטרס

קליבלנד עלתה הלילה (בין שני לשלישי) כצפוי לגמר המזרח אחרי שהשלימה סוויפ קליל ומשפיל במיוחד על טורונטו עם 93:128 מוחץ במשחק שבו לברון קיבל הרבה עזרה מיתר שחקני החמישייה שקלעו כולם בדאבל פיגרס. מי שנמנעה מסוויפ היא פילדלפיה שניצחה בביתה את בוסטון וצימקה ל-3:1.

עוד בנושא:

קליבלנד השלימה סוויפ על טורונטו, פילדלפיה ניצחה את בוסטון
אחרי ארבע שנים: סן ואן גנדי עוזב את דטרויט פיסטונס
דייויד פיזדייל: "אתן הכול כדי שאוהדי הניקס יוכלו להיות גאים בקבוצה"

קווין לאב קליבלנד. רויטרס
הולך ומשתפר ככל שהפלייאוף מתקדם. קווין לאב/רויטרס

קליבלנד - טורונטו 92:128 (0:4 לקליבלנד בסדרה)

המספרים:

* הניצחון של קליבלנד ב-35 הפרש על טורונטו היה הניצחון בהפרש הכי גבוה של לברון שמכריע סדרה. הקודם היה ב-33 הפרש על בוסטון בעונה שעברה.

* לברון ג'יימס השלים סוויפ שישי ברציפות בקריירת הפלייאוף שלו.

* ג'יי אר סמית' סיים לראשונה בקריירה שלו מחצית עם 6-6 מהשדה.

* לברון ג'יימס הוא אחד משלושה שחקנים בלבד בהיסטוריה של הליגה שרושם 300 נקודות, 80 ריבאונדים ו-80 אסיסטים בעשרת המשחקים הראשונים של הפלייאוף. שני האחרים הם מייקל ג'ורדן (89) ואוסקר רוברטסון (63).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
seperator

התגובות

"כשכולם קברו את החברים שלי בחיים לאורך הסיבוב הראשון בפלייאוף, אני אמרתי להם, 'תקשיבו, אנחנו לא יכולים לנצח בלי שכל אחד ואחד ממכם עושה את העבודה שלו ונותן משחק הכי טוב שהוא יכול'", כך אמר לברון ג'יימס, "אני ממשיך לומר את זה. אני לא מאבד אמונה במועדון שלנו, לא משנה מה מונח על הכף ועד כמה אנחנו למטה".

בניגוד למשחקים הקודמים שג'יימס נאלץ לשחק כמעט 48 דקות ואפילו יותר בהארכות, לברון סיים את הרבע הרביעי על הספסל אחרי שקבוצתו הבטיחה את הניצחון והוא יקבל לפחות חמישה ימי מנוחה אחרי ששיחק שבעה משחקי פלייאוף ב-13 ימים.

"אנחנו כבר מצפים לאתגר הבא, לא משנה את מי נפגוש. אנחנו נהנה מהרגע וכמו שאמרתי אנחנו מאוד מסופקים ממה שהשגנו עד עכשיו בפלייאוף".

עבור הראפטורס, זה היה סיום מזעזע לעונה שלהם, אחרי שבמהלך העונה הסדירה הם השיגו 59 ניצחונות והשיגו את המקום ה ראשון במזרח, מה שממש לא עזר להם מול לברון ג'יימס וחבריו. מי שבוודאי ירצה לשכוח את הסדרה הזו הוא דמאר דרוזן שסופסל ברבע הרביעי של המשחק הקודם והלילה סיים את המשחק כבר ברבע השלישי אחרי שהורחק בשל עבירה קשה על ג'ורדן קלארקסון.

"שלושת הימים האחרונים היו קשים מאוד עבורנו, להתחרות מול הקבוצה הזו זה קשה. אולי יש להם את המספר שלנו. הדברים לא הלכו לנו כמו שרצינו", אמר דרוזן בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully