וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד השלימה סוויפ משפיל על טורונטו, פילדלפיה ניצחה את בוסטון

לברון ג'יימס (29, 11, 8) הוליך את הקאבס ל-93:128 מוחץ על הראפטורס ורשם סוויפ שישי בקריירת הפלייאוף שלו. הסיקסרס נהנו משיא קריירה של טי ג'יי מקונול (19) כדי לנצח 92:103 וצימקו ל-3:1

לברון ג'יימס קליבלנד. רויטרס
לברון ג'יימס. וכל מילה מיותרת/רויטרס

שני משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בפלייאוף ה-NBA במזרח. קליבלנד ולברון ג'יימס השלימו סוויפ מוחץ על טורונטו ועלו לגמר. פילדלפיה גברה על בוסטון וצימקה ל-3:1.

דמאר דרוזן טורונטו. רויטרס
סדרה שירצה לשכוח. דמאר דרוזן/רויטרס

קליבלנד - טורונטו 93:128 (0:4 לקליבלנד בסדרה)

המספר הנוסף: לברון ג'יימס הוא אחד משלושה שחקנים בלבד בהיסטוריה של הליגה שרושם 300 נקודות, 80 ריבאונדים ו-80 אסיסטים בעשרת המשחקים הראשונים של הפלייאוף. שני האחרים הם מייקל ג'ורדן (89) ואוסקר רוברטסון (63).

באמת שכבר ראינו הכל מלברון ג'יימס, אבל במבט לאחור על הקריירה שלו המלך בוודאי ייזכר בסדרה הזו מול הראפטורס, שבה הוא פשוט ניצח לבדו משחקים והציג יכולת בלתי נתפסת. אחרי סל הניצחון המדהים שלו במשחק הקודם, הלילה לברון קיבל עזרה משמעותית מחבריו וקליבלנד הבטיחה מוקדם מאוד את הניצחון ושלחה את טורונטו לחופשה מוקדמת עונה שלישית ברציפות. קינג ג'יימס קלע 29 נקודות והוסיף 11 אסיסטים במשחק שבו הוא ישב על הספסל ברוב הרבע הרביעי. קווין לאב קלע 23 וג'יי אר סמית' הוסיף 15 לקאבס, שכעת ינוחו ויחכו למנצחת בסדרה בין בוסטון לפילדלפיה.

מנגד, התסכול ניכר היטב אצל האורחים שלא ממש האמינו בכוחם לעשות משהו הלילה, בטח לא אחרי שדמאר דרוזן הורחק ברבע השלישי אחרי עבירה בלתי ספורטיבית שנייה (13 נקודות). גם קייל לאורי היה חלש עם 5 נקודות בלבד ו-10 אסיסטים יונאס ולנציונאס הוביל את הראפטורס עם 18 ב-16 דקות בלבד מהספסל, אבל זה לא עזר לקבוצה של דווין קייסי, שעלול לאבד את משרתו בעקבות ההופעה האיומה של קבוצתו בסדרה הזו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
טי ג'יי מקונול פילדלפיה. רויטרס
הגיבור המפתיע של פילי. טי ג'יי מקונול/רויטרס

פילדלפיה - בוסטון 92:103 (1:3 לבוסטון בסדרה)

במשחקו השני בלבד בחמישייה של הסיקסרס, טי ג'יי מקונול קלע שיא קריירה של 19 נקודות, כולל 14 נקודות בצבע. פילדלפיה במאזן 0:8 העונה במשחקים שבהם מקונול קולע לפחות 15 נקודות.

אחרי שלושה משחקים שבהם היא לא מצליחה להתמודד עם בוסטון הפצועה, פילדלפיה עשתה שינוי בחמישייה כשהציבה את טי ג'יי מקונול במקום רוברט קובינגטון וזה הגיב עם שיא קריירה של 19 נקודות וגם הוסיף 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כדי לסייע לקבוצתו להשיג ניצחון בסדרה. אולם, עדיין, הסיקסרס צריכים להתמודד עם הנתון הבא שאומר ש-129 פעמים בעבר קבוצות נקלעו לפיגור של 3:0 בסדרה ואף אחת מהן לא הצליחה לבצע קאמבק ולחזור ממצב כזה. ג'ואל אמביד (15 נקודות ו-13 ריבאונדים) ובן סימונס (19 ו-13) ינסו לעשות את הבלתי ייאמן אך זה יהיה קשה מול קבוצה כל כך מאומנת כמו הסלטיקס.

בראד סטיבנס נהנה מ-20 נקודות של ג'ייסון טייטום, אבל רק 10 של אל הורפורד ו-11 של טרי רוז'יר שהיה נהדר במשחקים הקודמים. מרכוס מוריס קלע 17 נקודות מהספסל וג'יילן בראון שחזר מהפציעה שלו תרם 8 שלא הספיקו. בוסטון תארח את המשחק החמישי בסדרה בעוד יומיים בתקווה להשלים את העפלתה לגמר המזרח שם היא תפגוש את קליבלנד ולברון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully