וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני הוד התנצל ולא ייענש על שסירב להיכנס למשחק מול טורונטו

הגארד של קליבלנד הסתבך כאשר נקרא להיכנס ואמר: "אני בסדר, שאחרים ישחקו", אך לאחר מכן דווח כי הוא "מרגיש נורא". שארלוט עומדת למנות למאמן את ג'יימס בורגו, עוזרו של פופוביץ'

שחקן קליבלנד רודני הוד. AP
הרגיז את חבריו. רודני הוד/AP

על השמחה הגדולה של קליבלנד בעקבות הסוויפ המרשים על טורונטו והעלייה לגמר המזרח העיבה תקרית אחת לא נעימה שהתקיימה במהלך המשחק הרביעי הואחרון בסדרה: רודי הוד סירב לעזוב את הספסל ולהיכנס לשחק כאשר נקרא על עידי המאמן טיירון לו. הערב (שלישי) החליטו הקאבלירס לא להעניש את הגארד, שבינתיים התנצל על התנהגותו בפני ה-GM קובי אלטמן.

על פי הדיווחים בארצות הברית, הוד "מרגיש נורא" לגבי מה שעשה ומתכוון לבקש סליחה גם משחבריו לקבוצה ומצוות האימון, כשהקבוצה תתכנס חזרה בתום יומיים חופש ותתחיל את ההכנות לסדרה הבאה, מול המנצחת בין בוסטון לפילדלפיה. לאחר המשחק דווח כי שחקני קליבלנד "כועסים" על הוד ושהקבוצה תשקול להשעות אותו, אבל גורם בקאבס אמר לאחר מכן ש"זה לא עמד על הפרק".

הוד, שהגיע באמצע העונה מיוטה כאשר הקבוצה עשתה מהפך בסגל שלה ומאז העמיד ממוצעים של 10.8 נקודות ב-44.2 אחוזים מהשדה, נקרא על ידי לו להיכנס למשחק מול הראפטורס ביתרון של 80:11, 7:38 דקות לסיום. על פי גורמים בקבוצה, כשקראו לו הוא אמר: "אני בסדר גמור, תן לאחרים לשחק".

מאמן אורלנדו ג'יימס בורגו. AP
הרשים את קופצ'אק, נפגש עם ג'ורדן. מייקל בורגו/AP

* לפי ESPN, שארלוט עומדת למנות למאמנה את ג'יימס בורגו, ששימש שנים רבות כעוזרו של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו, בשתי קדנציות נפרדות, והיה עוזר גם בניו אורלינס ובאורלנדו. במג'יק הוא אף כיהן כמאמן ראשי בסיום עונת 2014/15 למשך 30 משחקים, מהם ניצחה עשרה. בורגו נפגש בסוף השבוע עם בעלי ההורנטס מייקל ג'ורדן, לאחר שכבר הרשים את ה-GM מיטש קופצ'אק ויהיה זה שיחליף בתפקיד את סטיב קליפורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully