וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הודיעה ששרון מימר לא ימשיך כמאמן בעונה הבאה

9.5.2018 / 13:25

אחרי העימות עם עמוס לוזון במשחק בעכו, המאמן התבשר על ההחלטה בפגישה עם אבי לוזון בה נכח גם סוכנו אבי נמני. מימר: "מאחל לקבוצה בהצלחה". תורג'מן ואופיר חיים מועמדים להחליפו

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
יוצא לדרך חדשה. שרון מימר/מגד גוזני

בפגישה שנערכה היום (רביעי) בין שרון מימר וסוכנו אבי נמני לבין אבי לוזון, הוחלט שלא להמשיך את ההתקשרות בין המאמן למלאבסים מעבר לעונה זו. מימר הגיע לקבוצה בחודש ספטמבר בעקבות התפטרותו של קובי רפואה, ולאחר שפוטר עוד לפני פתיחת העונה מבית"ר ירושלים. הוא לא הצליח לשחזר את הצלחתה של פתח תקוה מהעונה שעברה, אז העפילה לפלייאוף העליון.

כזכור, המאמן שכבר נפגש עם אבי לוזון לגבי העונה הבאה ספג דברים קשים מעמוס לוזון, שביקר אותו על החלפת מוחמד סרסור בהפסד להפועל עכו לפני שבוע וחצי. גם איציק לוזון שיחזור בעונה הבאה לתפקיד המנכ"ל, הטיח דברים קשים במימר. לוזון החליט לחפש מאמן אבל משום שהבטיח למימר שייפגש איתו קודם לכן עשה זאת לפני המחזור האחרון של הליגה. כעת, פתח תקוה תוכל להיפגש עם מאמנים אחרים ותנסה לקבוע את זהות המאמן הבא כבר בימים הקרובים. כפי שפרסמנו בסיום המשחק מול עכו, עמיר תורג'מן ואופיר חיים מועמדים. גם שמו של אלישע לוי הוזכר, אך לא ברור האם המאמן עצמו יסכים להגיע. מי שימונה לקבוצת הנוער של המועדון הוא תמיר לוזון, שיחליף את ניצן דמארי בתפקיד. דמארי קיבל הצעה לשמש כמאמן נערים.

בסיום הפגישה אמר אבי לוזון: "אני מודה לשרון מימר על התקופה במכבי פ"ת ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך, אני בטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד". שרון מימר: "אני מודה למכבי פ"ת על התקופה שעברנו, נהניתי מאד ואני מאחל לקבוצה בהצלחה בהמשך".

עוד בנושא

עמוס לוזון צעק לעבר שרון מימר: "לא תאמן פה יותר". המאמן עשוי לעזוב
עמוס לוזון רצה לפטר את מימר, אבי התנגד. המאמן העביר אימון
אבי לוזון נפגש עם שרון מימר. אבי נמני: "לא ניגרר לרמות האלה"

אופיר חיים מאמן הפועל עפולה. שלומי גבאי
בדרך לליגת העל? אופיר חיים/שלומי גבאי

מימר החל את קריירת האימון שלו כעוזר בהפועל ראשון לציון בשנת 2011. הוא התקדם לעמדת המאמן הראשי בקבוצה ומשם עבר להפועל באר שבע, שם כיהן כעוזרו של ברק בכר בעונתו הראשונה במועדון. באמצע אותה עונה הוא מונה למאמנה של הפועל כפר סבא והצליח להשאיר אותה בליגה, אך פוטר באמצע העונה שלאחר מכן. בפברואר 2017 הגיע לבית"ר ירושלים, משם כאמור פוטר רגע לפני שהעונה הנוכחית החלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully