וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס לוזון רצה לפטר את מימר, אבי התנגד. המאמן העביר אימון

29.4.2018 / 12:37

אבי לוזון החליט כי המאמן ימשיך עד תום חוזהו. גורם על חיים ותורג'מן: "לא פנינו לאף אחד. קודם נשב עם שרון". עמוס לוזון: "אם הייתי קובע הוא היה מפוטר עכשיו". בניון גמר את העונה?

עמוס לוזון בעלי מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
דרמה במשפחת לוזון. עמוס לוזון/אדריאן הרבשטיין

אחרי הסערה אתמול (שבת), מאמן מכבי פתח תקוה, שרון מימר, העביר את אימון הבוקר של הקבוצה שנערך במתקן האימונים. מימר לא שוחח עם השחקנים על התקרית, אך ייתכן שישוחח איתם על המשחק בהמשך השבוע.

יוסי בניון סובל מכאבים חזקים בצלעות וייתכן שגמר את העונה. הוא לא יהיה כשיר למשחק הקרוב מול אשדוד, ממנו ייעדר גם לירוי צעירי. במועדון ינסו לצרף בין שניים לשלושה זרים בשלב הראשון.

חבר ההנהלה לשעבר ואביו של הבלם עומרי לוזון, עמוס לוזון, ביקש הלילה לפטר מיידית את המאמן שרון מימר מהקבוצה בעקבות האירועים במשחק אתמול מול הפועל עכו. כפי שפרסמנו אתמול, אבי לוזון מסרב לפטר את המאמן והחליט שימשיך עד תום העונה בקבוצה, כששמותיהם של אופיר חיים ועמיר תורג'מן עלו כמועמדים לקיץ (גורם במועדון טוען: "לא פנינו לאף אחד מהם. קודם נשב עם שרון").

בהמשך לתגובתו אתמול מסר עמוס לוזון הלילה: "אם זה היה תלוי בי שרון מימר היה מפוטר עכשיו. לא הייתי נותן לו להמשיך עוד שני מחזורים. זה נכון שהחלטתי להפעיל לחץ על אבי לפטר אותו כבר עכשיו". כזכור, עמוס לוזון אישר אתמול כי החליט להגיע למשחק בגלל הכללתו של בנו עומרי בסגל.

"כמה חוסר מזל היה לשרון. עמוס לא הגיע כל השנה למשחקים. פתאום סיבוק נפצע, מרסיאל היה בספק, דנינו לא היה כשיר במאה אחוז והיה חייב עוד בלם בסגל. כנראה שזה מה שהיה צריך לקרות", אמר גורם במועדון. כזכור, לוזון טען אתמול כי החילוף של מוחמד סרסור הוא זה שגרם לו לצאת מכליו. עומר גולן ואבי לוזון הם אלה שהרגיעו אותו. שחקן שהיה על הספסל סיפר: "לא משנה מי צודק, זה היה אירוע מאוד לא נעים. גם בשביל עומרי. הוא ילד טוב, בטוח שלא נעים לו לחוות דבר כזה".

עוד בנושא

הפועל עכו ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה ודחתה את הירידה
עמוס לוזון צעק לעבר מימר: "לא תאמן פה יותר". המאמן יעזוב?

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
אבי נוזון נעמד על רגליו האחוריות. מימר/אדריאן הרבשטיין

מקורב למועדון אמר אתמול בנוגע לשמות המאמנים שעלו: "אין הרבה אפשרויות בשוק וזאת בדיוק הבעיה כרגע. מלבד אלישע לוי, אין מאמן בכיר בכדורגל הישראלי. אופיר חיים הוא היחיד שאני יכול לחשוב עליו".

אורי מגבו ויובל שבתאי שיחקו אתמול, אבל זה עדיין לא מרמז דבר על עתידם. במועדון מחפשים שחקנים בתפקיד של השניים, אבל השיחות איתם יתקיימו רק בסיום העונה. איציק לוזון שגם הוא התעמת עם מימר אתמול ישוב בעונה הבאה ויכהן בתפקידו הקודם כמנכ"ל. בימים הקרובים תתקיים פגישה נוספת עם רומאריו פירס במטרה לחתום על חוזה חדש. גם לירוי צעירי יגיע לפגישה בקרוב, אך הוא עשוי לעזוב. צעירי ייעדר מהמשחק הבא בשל צהובים. גורם במועדון הבהיר הלילה: "הרבה שחקנים יעופו מפה בסיום העונה. כל מי שלא טוב, יילך הביתה".

ומה לגבי הבלם תומאש סיבוק שלא היה בסגל? מתברר כי במועדון מאוכזבים מהתנהלותו וכרגע לא ברור אם יישאר בעונה הבאה. בקבוצה הקצו תקרת שכר של 110 אלף יורו לזרים ולא מעוניינים לחרוג ממנה. לעומתו, ז'והאן מרסיאל צפוי להישאר.

(עדכון ראשון: 07:13)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully