וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון נפגש עם שרון מימר. אבי נמני: "לא ניגרר לרמות האלה"

29.4.2018 / 17:04

בשיחה שנערכה בארבע עיניים הבהיר אבי לוזון למאמן: "לא אפנה לאף מאמן, ולא ארמוז דבר, לפני שנשב בסוף העונה". סוכנו של מימר הגיב לתקרית: "האדם היחיד שקובע הוא אבי לוזון. הוא מתנהג בצורה מושלמת ונתנהל מולו"

קובי אליהו

בעקבות התקרית אמש (שבת) במשחקה של מכבי פתח תקוה מול הפועל עכו, בין עמוס ואיציק לוזון לבין המאמן שרון מימר, נערכה פגישה בין אבי לוזון לבין המאמן. במהלך הפגישה הבהיר אבי לוזון למימר כי בניגוד לדיווחים שונים בתקשורת הוא ממשיך עד תום העונה וכי הוא מתכוון להיפגש עימו מיד בתום העונה בנוגע לעונה הבאה. "אני מבקש שתתעסק רק בכדורגל. אני לא מתכוון לשבת עם אף אחד, לפני שאשב איתך. לא אדבר ולא ארמוז לאף אחד". כזכור, אתמול פרסמנו כי אופיר חיים או עמיר תורג'מן עשויים להגיע בעונה הבאה, אך במועדון הבהירו כי לא תעשה כל פנייה לפני שתתקבל החלטה לגבי מימר.

אבי לוזון מסר בתגובה: "אני מתנצל על מה שעמוס עשה. זה באמת לא היה במקום. לגבי מימר, זה נכון שנפגשנו. יכול להיות שהוא ימשיך. אני יכול לומר שלא נפגשתי עם אף אחד ולא אדבר עם אף אחד עד סיום העונה".

סוכנו של מימר, אבי נימני, אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיגרר לרמות האלה. מבחינתנו האדם היחיד שקובע מה קורה במכבי פתח תקוה ואנחנו מתנהלים מולו זה אבי לוזון. עד עכשיו הוא מתנהל ומתנהג בצורה מושלמת".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה ודחתה את הירידה
עמוס לוזון צעק לעבר שרון מימר: "לא תאמן פה יותר". המאמן עשוי לעזוב
עמוס לוזון רצה לפטר את מימר, אבי התנגד. המאמן העביר אימון

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר עם אבי לוזון. קובי אליהו
אבי לוזון התנצל על דברי עמוס. עם שרון מימר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully