וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של קלינגר לקראת הגמר: קליפ אישי לשחקנים

9.5.2018 / 10:55

באסיפה שקיים לקראת המשחק בטדי, מאמן הפועל חיפה הקרין קליפ עם ביצועי השחקנים ומסר אישי מהבית. קלינגר שוחח עם מלול, שטען כי הוא כשיר למשחק. בן בסט ב-11, ברסקי על הספסל: "כולם רוצים להיות חלק"

יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, הפתיע את שחקניו במהלך אסיפה שכינס אתמול במלון בו שוהה הקבוצה, במושבה הגרמנית בירושלים לקראת גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים (20:45, שידור בספורט 5 וברשת ב'). במהלך הערב הקרין המאמן סרט קצר בו קיבלו כל השחקנים מסר מהבית. בסרטון בירכו האשה, ההורים והילדים את השחקנים לקראת הגמר. השחקנים שלא ידעו על שיתוף הפעולה של המשפחות הופתעו. לאחר הברכות, המאמן הקרין קליפ עם ביצועים גדולים של כל אחד מהשחקנים במהלך העונה - רובם שערים שעזרו לקבוצה במאבק על כרטיס לאירופה. קלינגר עצמו הופתע גם כן, כשאנשי הקבוצה ערכו צילום נפרד של השחקנים מברכים אותו על ההעפלה לגמר. "אחרי ערב הגיבוש הזה, אנחנו מוכנים לגמר", אמרו בהפועל חיפה.

עוד בנושא
שחקנים בבית"ר ירושלים: "במשחק כזה איתי שכטר צריך לפתוח"
מכבי חיפה תאשר לפרד רוטן להיכלל במועצת המנהלים של טוונטה
קלינגר: "גביע יהיה דחיפה אדירה", שכטר: "זה משחק של מנהיגים"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
סידר ברכה מהאישה לשחקנים. קלינגר/יוסי ציפקיס

הבוקר תערוך הקבוצה אימון קל במלון ומאוחר יותר יערוך המאמן אסיפה קצרה לקראת המשחק. "כולם כאן מבינים את החשיבות של המשחק הזה. הכי חשוב שינוחו", אמרו בקבוצה לקראת הגמר. במועדון טוענים שדור מלול ועדן בן בסט כשירים לגמר. החלוץ קיבל הודעה כי הוא בהרכב. המגן שוחח עם קלינגר וטען כי הוא כשיר, אך למרות זאת יערוך מבחן כשירות. "שחקנים יעלו הערב גם עם רגל אחת", אמר בציניות גורם בקבוצה. "יש כאן תחרות גדולה, כולם רוצים לקחת חלק במשחק הזה".

למרות היכולת הטובה שגילה ברוב שלבי העונה, רוסלן ברסקי יפתח הערב על הספסל. ראדו גנסארי כשיר וייתכן שינוי אחד בהרכב ברגע האחרון. יחד עם זאת, על פי האימון אתמול נראה כי ההרכב לא ישתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully