וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה דונצ'יץ' שוב נבחר לשחקן הצעיר של העונה ביורוליג

הסלובני בן ה-19 הפך לשחקן השלישי שגורף את התואר פעמיים ברציפות. קדמו לו בוגדן בוגדנוביץ' וניקולה מירוטיץ'. העמיד ממוצעים של 16.1 נק', 4.8 ריב', 4.4 אס' ו-1.1 חט' למשחק

one

לוקה דונצ'יץ' נבחר היום (שלישי) ל"כוכב העולה של היורוליג" (השחקן הצעיר של השנה) זו השנה השניה ברציפות. כוכב ריאל מדריד הצעיד את הבלאנקוס לפיינל פור עם ממוצעי עונה של 16.1 נקודות, 4.8 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק.

הסלובני בן ה-19 שכבר נחשב היום לאחד משחקני הכדורסל הטובים בעולם לגילו, הוא השחקן השלישי שזוכה בתואר פעמיים ברציפות. קדמו לו בוגדן בוגדנוביץ' (2013/14 ו-2014/15) וניקולה מירוטיץ' (2010/11 ו-2011/12).

התואר הזה מתווסף לרשימה ארוכה של תארים בהם זכה הסלובני: הכדורסלן הצעיר של השנה בליגה הספרדית, MVP של טורניר הדור הבא היוקרתי ב-2015 ועוד. משחק השיא שלו העונה ביורוליג היה במחזור השלישי נגד מילאנו; 27 נרודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-41 נקודות מדד.

בזמן שנותר לו בריאל מדריד, דונצ'יץ' ינסה להצעיד אותה לכל הפחות לאליפות ספרד ואולי גם לזכייה ביורוליג. מיד אחרי שיסיים את המשימות הללו, הוא יתפנה לדראפט ה-NBA שיתקיים ב-21 ביוני. הסלובני הוא מועמד בכיר להיבחר במקום הראשון.

עוד בנושא:

כמה רחוק לוקה דונצ'יץ' יכול להגיע ב-NBA?
זה ילד זה? השיאים שלוקה דונצ'יץ' מאיים לשבור העונה ביורוליג

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד. GettyImages
עוד תואר אישי רגע לפני המעבר ל-NBA/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully