וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הפגנות פרו פלסטיניות נגד הקבוצה הישראלית בג'ירו באיטליה

מספר מפגינים חמושים בדגלי פלסטין ניסו לחסום את קו הזינוק בקטניה, אך המשטרה המקומית חמושה באלות פינתה אותם מהמסלול. גיא ניב מסייקלינג אקדמי: "ההפגנות מוסיפות לי מוטיבציה"

יח"צ - חד פעמי

הג'ירו ד'איטליה עזב ביום ראשון את ישראל וממשיך באיטליה והיום (שלישי) הרוכבים הישראלים של קבוצת סייקלינג אקדמי סבלו מהפגנות קולניות של ארגונים פרו פלשתינאים בקטניה שבסיציליה על קו הזינוק של היום הרביעי של המרוץ. המשטרה האיטלקית חמושה באלות עמלה כדי לחסום את דרכם של המפגינים, כשבשלב מסויים לאחר שהמירוץ יצא לדרכו, עוד ברחובות קטניה שבסיציליה, הפלשתינאים פרצו למסלול וחסמו אותו אבל המשטרה המקומית, חמושה באלות פינתה אותם מהמסלול.

עוד בנושא

חגיגת הג'ירו בישראל הסתיימה באילת, ויויאני השיג ניצחון שני
המתקפה, ההתנצלות והבחורה העירומה: ארמסטרונג נפרד מישראל
"בטוח שהג'ירו יביא השראה לישראלים": אלכס דאוסט בראיון

הפגנות פרו פלסטיניות ג'ירו ד'איטליה. סייקלינג אקדמי,
דגלי פלסטין על קו הזינוק/סייקלינג אקדמי

יש לציין שהפגנות נגד קבוצת סייקלינג אקדמי הישראלית באירופה הם לא דבר חדש. ארגונים פלשתינאים ובי די אס מנהלים קרב ממושך מזה חודשים נגד הקבוצה. הם פונים למארגני מירוצים בתביעה להחרים את הקבוצה ועורכים הפגנות נגדה בספרד ובמקומות אחרים באירופה.

עד כה כל נסיונותיהם לגרום למארגני מירוצים להחרים את סייקלינג אקדמי עלו בתוהו. עם זאת התקרית הזו של חסימת מרוץ כפי שנרשמה היום בקטניה היא הראשונה. רוכב סייקלינג אקדמי גיא ניב אמר: "ההפגנות שלהם רק מוסיפות לי מוטיבציה". הישראלים ניב וגיא שגיב זינקו לפני דקות אחדות לשלב הרביעי של מרוץ הג'ירו דה איטליה שאורכו 198 ק"מ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הפגנות פרו פלסטיניות ג'ירו ד'איטליה. סייקלינג אקדמי,
אווירה עויינת ודגלי פלסטין/סייקלינג אקדמי

תגובתה הרשמית של קבוצת סייקלינג אקדמי: "סייקלינג אקדמי היא קבוצת אופניים ישראלית שרוכביה מישראל ומרחבי העולם - מייצגים את ישראל ואת מדינותיהם כספורטאים רודפי שלום. הקבוצה מאמינה שבאמצעות ספורט אפשר לחבר בין אנשים, עמים ותרבויות. רוכבים מ-16 מדינות מייצגים את סייקלינג אקדמי והיא פתוחה לכולם.

"כל רוכבי הקבוצה מונו לשגרירי שלום מטעם מרכז פרס והיא נושאת את יונת השלום על מדיה - הקבוצה היחידה בעולם שעושה זאת. הקבוצה מכבדת את זכותם של אנשים להפגין בכל מקום ולהביע עמדותיהם אבל מתנגדת ומגנה כל גילוי אלימות. נסיונות להחרים את הקבוצה עלו ויעלו בתוהו משום שאין לכך כל בסיס. אנחנו גאים בהיותנו קבוצה ישראלית ומבינים שלעתים יש לכך מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully