וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דאגה בקבוצה מעזיבתו האפשרית של דיא סבע

8.5.2018 / 13:53

שחקן בקבוצה הודה: "גם שלושה שחקני התקפה יתקשו לתת את המספרים שדיא נתן". פיראס מוגרבי מסכנין עשוי להחליפו. במועדון מוטרדים מהאמירות על כך שדן גלזר יחזור למכבי תל אביב

קובי אליהו

במכבי נתניה קיבלו אמש (שני) איתות על עד כמה התלות של הקבוצה בדיא סבע גדולה. הקשר המורחק צפה בחבריו מהיציע ובלעדיו, מכבי נתניה נראתה כמו עוד קבוצה בינונית בליגה ולא כמו הקבוצה המלהיבה כל כך של העונה. "יהיה קשה מאוד בעונה הבאה בלי דיא", הודה אמש שחקן בקבוצה. "אם הוא יעזוב, נצטרך להביא שחקן בקליבר מאוד גבוה שינסה להתקרב למה שהוא עשה העונה. גם שלושה שחקני התקפה יתקשו לתת את המספרים שדיא נתן". עוזר המאמן שי ברדה אמר בעניין: "בינתיים דיא כאן ויש לו חוזה".

אפרופו סבע, הקבוצה הגישה עתירה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לביטול הכרטיס האדום הלא מוצדק שהוצא לשחקן, שהיה הכרטיס האדום השני שנשלף לחובתו העונה. הדיון נקבע להיום ועוד לפניו, הגיעו הצדדים לסיכום שהשחקן ירצה עונש הרחקה ממשחק אחד בלבד ויעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק הליגה הקרוב.

מי שמוזכר כמישהו שעשוי להגיע במקום סבע הוא פיראס מוגרבי מבני סכנין, אך מדובר במשוכה גבוהה מאוד שיש לחלוף מול סכנין. אף שברדה טען אמש כי ערן לוי התאמן מצוין אחרי היציאה שלו לתקשורת והאולטימטום שהציב לבעלים אייל סגל, בקבוצה ידעו לספר אתמול שהאווירה באימונים בשבוע שעבר מהמשחק מול בית"ר ירושלים ועד המשחק מול מכבי תל אביב, היתה שונה ופחות נעימה. "הורגש מתח באוויר. ערן הוא דמות דומיננטית מאוד וכל דבר שקורה סביבו, משפיע על הקבוצה". האמירות של אנשי מכבי תל אביב ובראשם ג'ורדי קרויף על כך שדן גלזר יחזור לתל אביב בעונה הבאה, מטרידות מאוד את אנשי נתניה שכבר בנו על זה שהשחקן ימשיך כמושאל.

עוד בנושא:

עומר אצילי: "ברור שאני חושב מה היה העונה אם לא הייתי נפצע"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה
אייל סגל: "מכבי נתניה לא תשנה דרכה גם לא מול מולטי כוכבים"

דן גלזר מכבי נתניה. ברני ארדוב
בנתניה בנו על כך שימשיך כמושאל. דן גלזר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully