וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל: "מכבי נתניה לא תשנה דרכה גם לא מול מולטי כוכבים"

1.5.2018 / 7:41

בעלי נתניה זעם על האולטימטום שהציב לו ערן לוי בתקשורת וכועס גם על השרירים שעושה ניקו אולסק בקשר להארכת חוזהו וכתב בפייסבוק: "נתניה זה המועדון היחיד בחייהם שנתן להם כבוד ובמה"

קובי אליהו

בעלי מכבי נתניה אייל סגל כועס. סגל לא התייחס בשיחה עם עיתונאים לאולטימטום שהציב לו ערן לוי, אבל ידוע שסגל נוהג להתכתב עם אוהדים באמצעות הפייסבוק והבוקר רשם בין היתר גם בעניין הקפטן שלו שדורש חוזה לשנתיים וגם באשר לניקו אולסק שעושה שרירים בכל הקשור להארכת חוזהו:

"מכיוון שבמקרה של לוי ואולסק המכבסים היחידים הם אלו שאנחנו האוהדים מעריצים ושרים להם שירי הלל ומתכתבים איתם תדירות באינסטגרם ובווטסאפ ובפייסבוק, ראוי שתשאל את הכובסים מדוע נתניה זה המועדון היחיד בחייהם שנתן להם כבוד ובמה ומדוע הם בחרו לנהל משא ומתן דרך אמצעי התקשורת. המועדון לא שינה או ישנה דרכו, גם לא מול מולטי כוכבים".

עוד כתב סגל באותו עניין בפוסט אחר: "כל אוהדי מכבי נתניה ללא יוצא מהכלל לא הבינו את הסיטואציה ההזויה שתוזמנה מראש לסוף המשחק ועדיין לא מבינים מדוע עובד שחתום על חוזה יכול למצמץ מול המעסיק שלו ובשידור ישיר. האם גם למועדון קיימת הזכות לא לכבד הסכם חתום מול שחקן?"


עוד בנושא:

ערן לוי הפתיע: אם החוזה שלא לא יהיה ארוך טווח, לא בטוח שאשאר
הצגה: מכבי נתניה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים

ערן לוי עם הקמע של מכבי נתניה. קובי אליהו
רוצה חוזה ארוך טווח. ערן לוי עם הקמע/קובי אליהו

בנתניה חגגו אומנם את הניצחון המרשים אמש (שני) 1:4 על בית"ר ירושלים, אך התאכזבו להתבשר על ההחלטה של ערן לוי לדבר עם המועדון באמצעות התקשורת. בקבוצה הופתעו אמש כאשר נודע להם כי מיד בסיום המשחק שחרר לוי הצהרה שנועדה לסנדל את הבעלים אייל סגל ולגרום לו לתת לשחקן חוזה לשנתיים לפחות.

כזכור, לפני מספר חודשים החליטו בנתניה לממש את האופציה לחוזה חדש עם לוי לעונה הבאה, וכעת החליט השחקן שהוא רוצה חוזה רב שנתי אחרת הוא מאיים בביטול ההסכם מצידו. בקבוצה בטוחים כי לוי לא רוצה לעזוב ומעוניין בחוזה חדש לשנתיים לפחות, חוזה שיחליף את זה עליו הוא סיכם רק לעונה אחת. במועדון בטוחים כי לוי הגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק כדי להוציא הכל החוצה. במועדון משוכנעים שלוי רוצה כעת להפעיל לחץ באמצעות עירוב הקהל על מנת שחוזהו ייפתח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אייל סגל, בעלים מכבי נתניה. ברני ארדוב
כועס, כועס מאוד. אייל סגל/ברני ארדוב

למרות שבקבוצה משוכנעים שלוי לא יעזוב לשום מקום, עדיין יש כאלה שחושדים כי קיימת לפחות קבוצה אחת שפנתה אל לוי למרות שיש לו חוזה בקבוצה. "אם יתברר שיש קבוצה שפנתה לערן תחת החוזה שלו, זו תהיה חרפה והתנהגות מבישה", אמר גורם במועדון.

לעצם העניין, האולטימטום שהציב אמש ערן לוי לראשי מכבי נתניה, יצר דילמה והתלבטות גדולה. במועדון יש כאלה שבטוחים כי לשחקן אין הצעה יותר טובה ושהוא ירצה להישאר במועדון שנתן לו כוח והעלה אותו לפסגות מאוד גבוהות אך יחד עם זה, ספק אם בסופו של דבר לא יינתן ללוי מה שהוא רוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully