וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "אם החוזה שלי במכבי נתניה יהיה לעונה אחת, יכול להיות שלא אשאר"

הקפטן הפתיע אחרי ה-1:4 הגדול מול בית"ר: "יש לי חוזה, אבל אם המו"מ יימשך כך, בהחלט יכול להיות שלא אהיה כאן". טים הויבאך אמור להישאר. בני בן זקן: "הפסד שהגיע בתזמון רע מבחינתנו"

קובי אליהו

מכבי נתניה הביסה הערב (שני) 1:4 את בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-32 בליגת העל והשישי בפלייאוף העליון. אביב אברהם (15), דיא סבע (22), דידייה קוגבניה (42) ותים הויבאך (81) כבשו לזכות הקבוצה של סלובודן דראפיץ' והשאירו את בית"ר ירושלים עם 66 נקודות, חמש פחות מהפועל באר שבע חמישה ימים לפני משחק העונה וכשבקופה נותרו 12 נקודות בלבד. חן עזרא רק צימק בדקה ה-82, אבל זה לא מנחם אף אחד בבית"ר ירושלים. דיא סבע הורחק בדקה ה-84 אחרי שהלך עם הרגל שלו לעבר החזה של אנטואן קונטה. סבע ייעדר משני המשחקים הקרובים כיוון שמבחינתו זה האדום השני העונה.

בצל סערת ערן לוי, מי שצפוי להמשיך בקבוצה הוא טים הויבאך. למכבי נתניה הייתה אופציה על הבלם הגרמני ובקבוצה הוחלט לממש אותה ולהשאירו גם לעונה הבאה.

עוד בנושא:
מכבי נתניה הביסה 1:4 את בית"ר ירושלים

ערן לוי עם הקמע של מכבי נתניה. קובי אליהו
בדרך החוצה? לוי/קובי אליהו

כוכב מכבי נתניה ערן לוי הפתיע בסיום כשאמר: "האמת שחתמנו לפני כמה חודשים, הבנתי שדיברו על זה טיפה והוציאו את זה. זה לגיטימי. יש לי חוזה במכבי נתניה, אבל אנחנו צריכים לראות מה עושים. אני עוד לא בטוח ולא יודע אם אני נשאר או לא נשאר. יש מי שמטפל בזה. נראה במהלך השבוע מה יוחלט, אם יוחלט שאני לא ממשיך, אז זה חלק מהכדורגל. יכול להיות שלא אהיה במכבי נתניה בעונה הבאה, היו על זה שיחות. אנחנו במו"מ ויש דיבורים, מכבי נתניה מודעת לזה שיכול להיות שאם זה יימשך ככה, אז לא נמשיך. אם החוזה יהיה לעונה אחת, בהחלט יכול להיות שאעזוב". על הטירוף והמחויבות שלו גם ביתרון 0:3 אמר לוי: "יש סביבי הרבה שחקנים צעירים וחדשים בליגת העל ואתה חייב להיות תמיד עירני איתם. אי אפשר להוריד את הרגל מהגז מול בית"ר ירושלים, פתאום הם יכולים לחזור ל-2:1 או ל-3:1 ואז הקהל מטריף אותם. אנחנו לא מסתכלים על הפועל באר שבע, לא מעניין אותנו מי תקח אליפות, מעניין מה אנחנו נעשה".

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה אמר: "רצינו להגיע למצב שנצמצם שטחים לבית"ר. רצינו לתת לבלמים להניע כדור וליצור צפיפות באגפים כי זו החוזקה של בית"ר שהיא קבוצה אדירה. רצינו להגיע למצב שבית"ר תנסה לנהל את המשחק. אני שמח שהצלחנו ומגיע שאפו ענק לשחקנים. להגיע אחרי השבוע שעבר שספגנו חמישייה ולשחק כך. יש לנו חבורה של ילדים שרוצים ללמוד ולהתקדם, אנחנו מאושרים. בואו נודה באמת: בית"ר קבוצה אדירה, לא תכננו לתפוס אותם בשום סיטואציה, אלא רק חשבנו על עצמנו. רצינו לצמצם את היתרונות שלהם כמה שאפשר ואני שמח שזה עבד". על טים הויבאך: "תמיד הוא היה בתכניות, אנחנו מקווים מאוד שהדברים איתו יסתדרו. במכבי נתניה כל אחד מתעסק במה שהוא צריך ובמה שהוא מבין. אנחנו מקווים שהכול יסתדר כי אנחנו רוצים אותו איתנו". על האדום של סבע: "אני לא יודע מה היה שם. אני מתבאס בשבילו שהוא יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב, אבל קבוצת כדורגל צריכה לדעת להסתדר בכל מצב".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דיא סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
דיא סבע חוגג לפני האדום המיותר שלו/קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן: "הפסדנו במשחק לא טוב שלנו, זה הפסד שהגיע בזמן לא טוב מבחינתנו, אבל צריכים להיות כנים עם עצמנו ולהגיד שהפסדנו כי היינו פחות טובים. אנחנו צריכים להתאושש כמה שיותר מהר כדי להגיע אל המשחק ביום שבת עם אנרגיה נכונה. שום דבר לא נגמר. נצטרך לחזור מהר. הפסדנו לקבוצה טובה, קשה לשחק בנתניה כשהיא מובילה מולך. יש לה שחקנים מהירים שיוצאים טוב למתפרצות. נכון שזה הפסד בתזמון לא טוב מספיק, אבל נמשיך הלאה. זה שאנחנו במקום הזה מראה שהקבוצה חזקה מאוד מנטאלית.

"אנחנו שומרים על יציבות ורצף טוב של תוצאות. גם היום בסך הכול הגענו טוב למשחק, ברגע שספגנו את השער השני זה הפך להיות יותר קשה. אני חושב שיש פה שחקנים ששיחקו כל העונה, מי יותר ומי פחות. וארן פתח בהרכב לא מזמן, שכטר חזר מפציעה ולאט לאט היה תהליך של להחזיר אותו וזה נמשך קצת מעבר. שחקנים מתאמנים כדי להיות מוכנים לרגעים האלה. נצטרך להגיע מחר לאימון השחרור, לעשות איפוס ולהמשיך הלאה. יש לנו משחק חשוב מאוד מול הפועל באר שבע ומיד לאחר מכן גמר גביע".

בלם בית"ר ירושלים טל כחילה: "ברגע שאתה סופג שער ראשון מול נתניה, שהיא קבוצה מתלהבת עם מוטיבציה גבוהה, זה קשה מאוד. אני לא חושב שזה מעיד משהו לקראת המשחק הבא. אני לא חושב שבאנו בלחץ גבוה, עבדנו קשה מאוד כל השבוע וכל העונה. אנחנו חבורה של גברים, נעבוד קשה גם בהמשך. אנחנו מדברים בחדר ההלבשה, נבוא לטדי עם הקהל שלנו ונקווה להיראות טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully