וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: צלחת האליפות תהיה בטרנר בשבת, אוגו התנצל בפני ברדה

6.5.2018 / 16:12

מנהלת הליגה הודיעה שהצלחת תוענק אם האליפות תובטח מול מכבי תל אביב. הניגרי על התקרית עם אליניב ברדה: "הוא צעק והיה עצבני. בהתחלה לא אהבתי את זה, אבל כבוד גדול למלך ולמנהיג". מתן אוחיון ינותח

ברני ארדוב

מנהלת הליגה סיכמה היום (ראשון) עם הנהלת הפועל באר שבע שצלחת האליפות תוענק בטקס חגיגי במשחק הקרוב נגד מכבי תל אביב באצטדיון טרנר, אם המארחת אכן תבטיח רשמית את האליפות. בתחילה הייתה מחשבה לחכות למחזור הנעילה של הפלייאוף העליון בליגת העל, אז תארח באר שבע את מכבי נתניה, אלא שבסופו של דבר הוחלט שהצלחת תגיע כבר למשחק בשבת הקרובה, למרות שהאליפות עדיין לא הובטחה רשמית.

במשך כל היום עסקו בעניין גם אוהדי באר שבע ברשתות החברתיות, כשהרוב המוחלט הביע תקווה שהצלחת תוענק במשחק הקרוב כדי לחגוג באופן ספונטני ולא להגיע למשחק האחרון זמן רב אחרי האליפות הובטחה. בבאר שבע יכינו כמובן גם את חולצות האליפות הרשמיות וכן את כל האביזרים לטקס, בתקווה להבטיח זאת כבר בשבת הקרובה. גם החגיגות לאחר מכן ייערכו בברים השונים בעיר עד שעות הלילה. לחגיגות הרשמיות עדיין אין תאריך.

עוד בנושא:
ברוך ממן: "חנן היה יכול לזכות באליפות עם מכבי תל אביב, היא הייתה בתמונה"
מאור בוזגלו בראיון: "אלונה ברקת יכלה לגנות יותר, ברק בכר שחקן העונה"
הכדורגל הישראלי ניצח: סיכום ההשפלה של בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

שחקני הפועל באר שבע חוגגים אליפות. ברני ארדוב
מוכנים לעוד הנפה/ברני ארדוב

בינתיים, ג'ון אוגו התייחס היום לתקרית עם אליניב ברדה וכתב הודעת התנצלות באינסטגרם: "הייתי עצבני לגבי איך שהמשחק יסתיים אמש בחדר ההלבשה. ביציאה לקראת המחצית השנייה, ברדה אסף את כל השחקנים וביקש ממני להתקרב. הוא היה עצבני וזה הסתיים בכך שהוא צעק בקול רם שננצח את המשחק. בהתחלה לא אהבתי את זה, חשבתי שזה שם עליי יותר לחץ. אבל האיש הזה גרם לי להאמין באמרה שזה לא נגמר עד שזה נגמר. כבוד גדול למלך, אגדה, קפטן, מנהיג, עוזר מאמן... אליניב ברדה".

מי שלא יחזור עוד לשחק העונה הוא מתן אוחיון. הפועל באר שבע הודיעה כי הוחלט להקדים את ניתוח הבקע שלו, לאחר שלא חל כל שיפור במצבו. שחקן ההגנה ינותח ביום שלישי הקרוב כדי שיוכל להיות כשיר לפתיחת האימונים לקראת העונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully