וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך ממן: "חנן היה יכול לזכות באליפות עם מכבי ת"א, היא היתה בתמונה שלו"

אביו של כוכב הפועל באר שבע התראיין ב"טוכמן וחמי" והכריז: "יש עדיין הרבה כאלה שמפקפקים בחנן, הוא הפסיד כסף כשעבר לבאר שבע, אני דחפתי לזה". על התקופה של בנו בבית"ר אמר: "מאוד רצינו שהוא ימשיך, ואולי הם ניצלו את זה לרעה"

ברני ארדוב

ברוך ממן התראיין היום (ראשון) בתכנית "טוכמן וחמי" וסיפר על מעמדו החדש של בנו, חנן ממן, והשווה בין הפועל באר שבע הנוכחית למכבי חיפה הגדולה שלו בשנות השמונים.

על הגדולה ההיסטורית של הפועל באר שבע: "אני לא חושב שבאר שבע הנוכחית יכולה להתמודד עם מכבי חיפה של שלמה שרף ב-84/85 כי אצלנו לא היו זרים, כך שאם אתה מוציא אותם מבאר שבע, הם לא יכלו להתמודד מולנו. כיום באר שבע היא רמה בפני עצמה, היא פיצחה את ה-DNA של הכדורגל הישראלי. הם הכי חזקים, ולפעמים נראה שהיא יכולה לכבוש בכל רגע שהיא רוצה. אגב, הייתה את גם את באר שבע של שנות ה-70, שהיו בה הרבה כוכבים, אבל לבאר שבע הזאת אין הרבה טאלנטים, זה משהו אחר".

על העזיבה של חנן את בית"ר: "מאוד רצינו שהוא ימשיך בבית"ר ירושלים, ואולי הם ניצלו את זה לרעה, במובן הכספי. מה זה אומר? כשאתה יושב על חוזה, ואומרים לך שלא רק שתצטרך לשנות את החוזה, אלא לקבל חצי מהעונה שעברה".

האם הוא מופתע? "יש עדיין הרבה כאלה שמפקפקים בחנן, אבל הוא היה שחקן גם לפני חמש-שש שנים, אבל אז הוא לא עשה את הסוויץ'. אם הוא היה מחליט כשהיה בבלגיה, או עוד לפני, שהוא לוקח את זה על עצמו, שהוא לוקח אחריות, הוא היה הופך לכוכב. הוא לא אחד שדורך על רגליים של אחרים, לא אחד שדורש לבעוט כדורי עונשין. אני כבר מדבר איתו שנים, שהוא צריך לשחק ככה. פעם הוא לא היה נכנס ל-16.

"אני ממש לא מופתע ממה שהוא עושה בבאר שבע. חנן הפסיד כסף שהוא עבר לבאר שבע. זה אני דחפתי לזה. רק משנה הבאה הוא ירוויח. רציתי שהוא יילך מהפועל חיפה בכל מחיר".

עוד בנושא

האליפות בכיס: הפועל באר שבע השפילה את בית"ר עם 1:4 בטדי
מחוות האליפות האולטימטיבית של באר שבע לאליניב ברדה
בכר ובאר שבע חגגו בסיום: "זו יכולה להיות האליפות הכי מתוקה שלנו"

חנן ממן הפועל באר שבע עם לואי טהא. ברני ארדוב
שחקן העונה? חנן ממן/ברני ארדוב

על ההשוואה בין האבא לבן: "אי אפשר להשוות. אני לא נתתי גולים. אולי הייתי יותר כרזימתי, יותר מנהיג, בעטתי בשתי הרגליים, אבל אין שום ספק שבקטע של הגולים, של הנראות, חנן דרגה מעליי. אני לא רצתי כמוהו. לי היו פועלים. אני תמיד עונה שאני תמיד מקווה שהתפוח יהיה יותר גדול מהעץ".

על התרומה של ממן לאליפות, ועל ההשוואה לשינוי שהביא זהבי למכבי תל אביב: "כרגע אי אפשר להשוות בין שום שחקן ישראלי לערן זהבי. אם שמים את מה שהוא נתן בינתיים העונה, אפשר להשוות. אבל צריך שהוא ימשיך ככה בעונה הבאה".

האם חנן ממן יכול לזכות בתואר שחקן העונה? "הוא היחיד שיכול לזכות העונה בדאבל... חנן מועמד טוב, דיא סבע מועמד, אנחנו נקבל הכל באהבה.

לקראת גמר הגביע: "להפועל חיפה יש DNA שיותר מתאים לגביע. אבל לך תדע, בית"ר קבוצה משוגעת, הם יכולים להשתגע, אבל הם יכולים להשתגע הפוך.

על הפועל חיפה: "אלונה עשתה מהלך אדיר. אף אחד אחר לא עשה את זה. אם הוא היה עובר למכבי תל אביב, יכול להיות שהיא הייתה לוקחת אליפות. אם היה נשאר בהפועל חיפה, הוא היה יכול לקחת אליפות בהפועל חיפה, כי ככה כתוב לו. בטח, מכבי תל אביב הייתה בתמונה. אבל מי שהייתה יותר חמה ויותר רצינית, אז בבקשה. כמו שחשבתי שהיה קורה עם באר שבע, זה יכול היה לקרות עם קבוצה אחרת".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully