וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מזרחי: "סרגיי קנדאורוב היה ארבע רמות מעל ג'ון אוגו"

הפועל באר שבע הגדולה בהיסטוריה? הצחקתם את אלון מזרחי. האווירון טוען ב"טוכמן וחמי" ש"בתקופה שלנו כל משחק היה משחק עונה" סבור ש"היום אין שחקנים", ובטוח: "אצלנו במכבי חיפה בן שהר לא היה עולה בהרכב"

ברני ארדוב

עד כמה גדולה הפועל שבע מבחינה היסטורית? אלון מזרחי, אחד מהכוכבים הגדולים של הכדורגל הישראלי, טוען שעם כל הכבוד לשלוש האליפויות הרצופות של האדומים, אי אפשר להשוות אותה למכבי חיפה הגדולה ולשאר השחקנים הבכירים ששלטו בליגת העל בשנות התשעים.

"הגדולה בכל הזמנים?", נשאל מזרחי, "השאלה הזו נשאלה גם לפני שלוש שנים, כשמכבי תל אביב לקחה שלוש אליפויות רצוף. אני אומר לשתי הקבוצות - חד משמעית לא. היום הכסף הגדול מדבר, אבל השחקנים פחות טובים. בתקופה שלנו היו שחקנים ברמות הכי גבוהות. היום הליגה מאוד חלשה. אתה רואה את מכבי חיפה, אתה רואה את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב לא פה. קבוצות לא מייצרות שחקנים טובים. מכבי חיפה של 93/94 היא הגדולה מכולן, כל שם שם מפוצץ, עונה של 39 משחקים בלי הפסד, שברנו שיאים של שערים וניצחונות, וגם ניצחון על פארמה שהביא אותנו לשמינית גמר המחזיקות באירופה.

עוד בנושא

האליפות בכיס: הפועל באר שבע השפילה את בית"ר עם 1:4 בטדי
מחוות האליפות האולטימטיבית של באר שבע לאליניב ברדה
בכר ובאר שבע חגגו בסיום: "זו יכולה להיות האליפות הכי מתוקה שלנו"

אלון מזרחי נציג הבעלים של בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
"היום הכסף הגדול מדבר, אבל השחקנים פחות טובים". אלון מזרחי/אדריאן הרבשטיין

"אין ספק שבאר שבע משחקת הכי יפה בארץ, אבל היא שיחקה מול בית"ר ירושלים שהיא חלשה מאוד. זה לא בר השוואה לבית"ר של פעם, עם אבוקסיס ואוחנה ופישונט וקורנפיין. אין היום כוכבים. אם יש כוכב, הוא עובר לליגה הסינית. היא משחקת יפה, אבל הליגה חלשה. הייתי רוצה לראות אותה מול מכבי חיפה חזקה, או מכבי תל אביב חזקה. בתקופה שלנו, אפילו במכבי פתח תקוה, שהייתה קבוצת אמצע טבלה, היו כוכבים.

"בן שהר? בתקופה שלנו הוא לא היה משחק בכלל. ג'ון אוגו? אני לא מדבר על זרים. קנדאורוב היה ארבע רמות מעליו, הוא נמכר לאירופה ב-2.7 מיליון דולר, שזה סכום אדיר בהשוואה להיום. היום אין שחקנים, בגלל זה גם הנבחרת לא מתקדמת.

"בתקופה שלנו כל משחק היה משחק העונה. מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב, משחק העונה. מכבי חיפה נגד הפועל תל אביב, משחק העונה. אתמול בית"ר ירושלים במחצית השנייה נראתה כמו קבוצה מליגה ב'".

על ההשפעה של חנן ממן: "באר שבע היא קבוצה. היא הייתה לוקחת אליפות גם בלי ממן. עוד לפני שממן הגיע היא הובילה. בתחילת העונה היא סבלה מהמון פציעות והרחקות, ובינואר הביאה את מרואן קבהא שהוא מצוין ואת ממן, שעשה עבודה מצוינת, אבל אל תשכח שהרבה שחקנים חזרו מפציעות ונתנו את האיזון. מבחינתי באר שבע כקבוצה היא הכי טובה בארץ, אבל בבודדים לא הייתי מציין שחקן אחד. מעל כולם ניצב ברק בכר, ואני מכיר הרבה מאמנים שהיו מתפרקים ממה שהוא עבר".

מי הפייבוריטית לגמר הגביע? "בית"ר אחרי שתי רביעיות, זה לא פשוט. הפועל חיפה בתקופה יותר טובה, אבל אני לא רואה פה פייבוריטית. ההימור שלי? הפועל חיפה. זה לא יפתיע אם בית"ר תפסיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. ברני ארדוב
אין מה להשוות? ג'ון אוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully