וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מייק בודנהולצר ומונטי וויליאמס המועמדים המובילים לאמן את מילווקי"

דיוויד בלאט יאבד משרה נוספת? בארה"ב טוענים שמאמני אטלנטה וניו אורלינס לשעבר הפכו לפייבוריטים, כשלראשון עדיפות. הבאקס יראיינו עשרה מאמנים, ביניהם הישראלי, מסינה ובקי האמון

מייק בודנהולצר בימיו כמאמן אטלנטה הוקס. GettyImages
הפייבוריט כרגע. בודנהולצר/GettyImages

בשבועות האחרונים הוזכר דיוויד בלאט כמועמד לאמן את ניו יורק ופיניקס, רק כדי לראות כיצד המשרות הללו נתפסות על ידי דייויד פיזדייל ואיגור קוקושקוב בהתאמה. לפני מספר ימים פורסם בארצות הברית שגם הבאקס צפויים לראיין את אלוף היורקאפ, אולם על פי התקשורת במילווקי, המועמדים המובילים לתפקיד כרגע הם מייק בודנהולצר ומונטי וויליאמס. "הבאקס גילו בהם עניין כבר תקופה ארוכה", צייץ העיתונאי ג'רי וולפל.

בודנהולצר, שסיים את תפקידו באטלנטה, התראיין אף הוא למשרת המאמן הראשי בניקס, אך לא קיבל את הג'וב. וויליאמס, מצידו, אימן מ-2010 עד 2015 את ניו אורלינס, לפני שפוטר. לאחר מכן שימש במשך מספר חודשים כעוזר מאמן באוקלהומה סיטי. על פי אתר "אמיקו הופס", בודנהולצר מוביל גם על וויליאמס כרגע.

בארצות הברית נטען שבקי האמון ואטורה מסינה כבר התראיינו לתפקיד, כשפגישות עם בודנהולצר, וויליאמס וסטיב קליפורד צפויות במהלך השבוע הקרוב. בסך הכל, עתידים הבאקס לראיין לא פחות מעשרה מועמדים, כשבלאט אמור להיות ביניהם.

* עוזר מאמן סן אנטוניו ג'יימס בורגו ועוזר מאמן בוסטון ג'יי לרנגה ייפגשו פעם נוספת עם ראשי שארלוט, ונחשבים כמועמדים המובילים להחליף את סטיב קליפורד. מייקל ג'ורדן צפוי להיות נוכח בפגישות.

עוד בנושא:

דברים שרואים משם: המגמות המרכזיות בחצאי הגמר האזוריים בפלייאוף
רונדו וגרין שוב התעמתו, קרי הודה: "אולי הייתי נמהר עם הזריקות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully