וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו וגרין שוב התעמתו, קרי הודה: "אולי הייתי נמהר עם הזריקות"

רכז הפליקנס שוב נקלע לטראש טוק עם הפורוורד, שהכחיש: "הפעם אני לא אשם". ג'נטרי: "אתה אוהב את גרין אם הוא איתך, מתעב אותו אם לא". וגם: על ערב הבלהות של דונובן מיטשל כוכב יוטה

דריימונד גרין גולדן סטייט מול אנתוני דייויס ניו אורלינס. AP
לא הצליח לעצור את דייויס. דריימונד גרין/AP

שני משחקי חצאי הגמר במערב שנערכו הלילה (בין שישי לשבת) סיפקו הצגות חד צדדיות וגם הפתעה לא קטנה כאשר ניו אורלינס הביסה את גולדן סטייט האלופה וצימקה ל-2:1, בעוד שיוסטון מחצה את יוטה בסולט לייק סיטי ועלתה ל-1:2 אחרי ההפסד הביתי המפתיע במשחק השני.


עוד בנושא:

יוסטון הביסה את יוטה, ניו אורלינס הפתיעה את גולדן סטייט
בדרך להיסטוריה? בקי האמון מועמדת לאמן את מילווקי

קליי תומפסון גולדן סטייט. AP
20 נקודות ברבע לא הספיקו. קליי תומפסון/AP

ניו אורלינס - גולדן סטייט 100:119 (1:2 לגולדן סטייט בסדרה)

המספרים

* רייג'ון רונדו הוא השחקן השלישי בלבד בהיסטוריה של הליגה שרושם 20 אסיסטים לפחות ביותר ממשחק אחד. קדמו לו מג'יק ג'ונסון (10) וג'ון סטוקטון (4).

* מאז 1990, רק 4 שחקנים מסרו לפחות 20 אסיסטים במשחק פלייאוף מלבד רונדו (מג'יק, טים הארדווי, גון סטוקטון וסטיב נאש).

* קליי תומפסון קלע 20 נקודות ברבע השני מול ניו אורלינס. זו הפעם התשיעית בקריירה שלו שהוא קולע 20 נקודות ברבע (כולל עונה סדירה).

* ניו אורלינס שברה את שיא המועדון לשלשות במחצית בפלייאוף עם 10 כאלו הלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראג'ון רונדו ניו אורלינס. רויטרס
מזכיר את הימים היפים שלו בבוסטון. רייג'ון רונדו/רויטרס

התגובות

כמו במשחקים הקודמים בין השתיים, רייג'ון רונדו רכז ניו אורלינס שלהט עם 21 אסיסטים, התעמת במהלך כל המשחק עם דריימונד גרין הפורוורד של גולדן סטייט. גרין נשאל בסיום האם ניסה להתעמת בכוונה עם רונדו ואמר: "אני לא מנסה להתעמת עם אף אחד. בשלב מסויים האמת תצא לאור, התעמתתי עם שחקנים בעבר אבל הפעם זה לא אני אשם".

גם אלווין ג'נטרי מאמן הפליקנס יצא להגנתו של גרין כשאמר: "אני לא חושב ששום דבר שהוא עשה חצה את הגבול. הוא שחקן שאתה אוהב אותו אם הוא בקבוצה שלך ומתעב אותו אם הוא לא איתך. מבחינתי, זה מסוג השחקנים שהייתי רוצה בקבוצה שלי".

סטף קרי, שהיה נהדר במשחק הקודם בו רשם את הקאמבק, אך חלש הלילה עם 6 מ-19 בלבד מהשדה ו-19 נקודות אמר בסיום: "מיהרתי והחטאתי זריקות, אבל אני לא חושב על זה יותר מדי. אצטרך להיות סבלני יותר אם הזריקות לא נכנסות בהתחלה. יש לנו עוד משחק ביום ראשון, ניו אורלינס הגיעה עם המון אנרגיות והצליחו להשיג עצירות, זה הפלייאוף".

ג'יימס הארדן יוסטון מול דונובן מיטשל יוטה. רויטרס
קיבל שיעור מהארדן. דונובן מיטשל/רויטרס

יוטה - יוסטון (1:2 ליוסטון בסדרה) 113:92

דונובן מיטשל אמור להתחרות עם בן סימונס מפילדלפיה על תואר רוקי העונה. יממה לאחר שסימונס רשם משחק איום בהפסד לבוסטון עם נקודה וחמישה איבודים, מיטשל "ענה" לסימונס עם משחקו הכי גרוע בפלייאוף כשהוא מחטיא 10 מתוך 11 הזריקות הראשונות שלו במשחק וסיים עם שיא שלילי בפלייאוף של 10 נקודות כולל 4 מ-16 מהשדה.

חמור מכך, הג'אז היו במינוס 31 הפרש כשמיטשל היה על המגרש, הפלוס מינוס הכי גרוע מכל שחקני יוטה. "לא עשיתי יותר מדי במשחק הזה, זה יכול לקרות. זה כאילו היה עדיף שלא הייתי מופיע, לא הופעתי ולא הייתי שם בשביל החברים שלי. אתקן את זה", אמר מיטשל בסיום.

יוסטון לא היתה מקבוצות ההגנה הטובות בליגה לאורך העונה, אבל הלילה טרבור אריזה פשוט חיסל את מיטשל בהגנה וקווין סניידר מאמן יוטה פרגן: "יוסטון קבוצת הגנה טובה. הם הרימו את הרמה שלהם ואנחנו לא היינו מסוגלים לעשות את הדברים שלנו. אני חושב שפשוט חשבנו שזה יהיה יותר קל ממה שזה היה".

"הוא (מיטשל) מאשים את עצמו בהפסד, אבל אני יודע שהוא יחזור במשחק הבא ויעשה דברים מדהימים", כך ניסה רודי גובר לעודד את הרוקי שלו בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully