וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון חגגה על יוטה, ניו אורלינס הביסה את גולדן סטייט

אחרי ההפסד המפתיע במשחק השני, הרוקטס הובילו כבר ב-30 הפרש בדרך ל-92:113 בסולט לייק סיטי ו-1:2 בסדרה. האלופה הפסידה 119:100 לפליקנס, שנהנו מ-21 אסיסטים של רונדו וצימקו ל-2:1 בסדרה

אנתוני דייויס ניו אורלינס. רויטרס
הצגה. אנתוני דייויס/רויטרס

שני משחקי נערכו הלילה (בין שישי לשבת) בפלייאוף המערב ב-NBA: במשחק הראשון הפתיעה ניו אורלינס את גולדן סטייט האלופה וצימקה ל-2:1 בחצי הגמר. במשחק השני יוסטון נקמה על ההפסד הביתי כשפירקה את יוטה באולמה ועלתה ל-2:1 בסדרה.

ג'יימס הארדן יוסטון מול דונובן מיטשל יוטה. רויטרס
קיבל שיעור כואב. מיטשל מול הארדן/רויטרס

יוטה - יוסטון (1:2 ליוסטון בסדרה) 113:92

שש דקות לסיום הרבע השני יוטה רשמה ריצת 0:9 וצימקה את הפיגור שלה מול יוסטון ל-15 נקודות. מייק דאנטוני לקח פסק זמן והרוקטס סיימו את המחצית בתוצאה עגולה, יפה ודי מדהימה: ביתרון 40:70. זה היה סיפורו של המשחק הלילה שבו הקבוצה של ג'יימס הארדן הראתה מדוע היא סיימה את העונה הסדירה עם המאזן הטוב בליגה. הארדן סיים את המשחק הזה עם מספרים סולידיים של 25 נקודות ו-12 אסיסטים, אך סיפור המשחק הזה היה ההגנה של הרוקטס שפשוט אמללה את דונובן מיטשל שנעצר על 10 נקודות (4 מ-16) וסיים עם מדד של 31- (הכי גרוע בקבוצה שלו). מיטשל, הרוקי הנהדר שפירק את הרוקטס במשחק השני, ישב על הספסל ברבע האחרון עם מבט עצוב וראה את קבוצתו רק מצמקת במעט את הפער העצום לזכות האורחים.

כריס פול רכז הרוקטס קלע 15 נקודות (1 מ-7 מהשלוש) והוסיף 6 אסיסטים, אך אריק גורדון להט מהספסל עם 25 כולל 4 מ-8 מחוץ לקשת. אחרי ההצגה האדירה שלו במשחק הקודם, ג'ו אינגלס נתקע על שש נקודות בלבד (2 מ-10 מהשדה), כשהיחיד שנתן משחק סביר אצל המארחים היה רויס אוניל מחליפו בחמישייה של ריקי רוביו הפצוע שתרם 17 נקודות ב-70 אחוז מהשדה. דייויד סטוקטון, הבן של ג'ון האגדי, קיבל 4 דקות וקלע 2 נקודות בכורה בפלייאוף. יוטה תארח גם את המשחק הבא ותקווה להשוות את הסדרה מול הקבוצה שניצחה אותה בשישה מתוך שבעת המפגשים בין השתיים העונה (כולל העונה הסדירה).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ראג'ון רונדו ניו אורלינס. רויטרס
21 אסיסטים! רייג'ון רונדו/רויטרס

ניו אורלינס - גולדן סטייט 100:119 (1:2 לגולדן סטייט בסדרה)

המספר הנוסף: עם 21 האסיסטים שלו, רונדו הפך לשחקן השלישי בלבד בהיסטוריה של הליגה שמוסר יותר מפעם אחת לפחות 20 אסיסטים במשחק פלייאוף. מקדימים אותו רק מג'יק שעשה זאת 10 פעמים וסטוקטון שעשה זאת 4 פעמים. עבור רונדו זו הפעם השנייה שהוא עושה זאת.

אחרי שהפסידה ללא תנאי בשני המשחקים הראשונים באוקלנד, ניו אורלינס חזרה הביתה ופשוט התפוצצה על האלופה במשחק שבו היא הובילה כבר מהרבע הראשון 21:30 ולא איבדה את היתרון לאורך כל המשחק הזה. אנתוני דייויס חגג עם 33 נקודות, 18 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשניו אורלינס חוגגת עם 36:54 בצבע, הרבה בזכות רייג'ון רונדו שבפעם השנייה בקריירה שלו בפלייאוף חוצה את רף ה-20 אסיסטים עם לא פחות מ-21 כאלה, רובם לדייויס שעשה ככל העולה על רוחו. דייויס קיבל הרבה עזרה מג'רו הולידיי שהוסיף 21 ואיאן קלארק שתפר 18 מול האקסית.

אצל האלופה קליי תומפסון הוביל עם 26 אבל החטיא 13 מתוך 22 הזריקות שלו. סטף קרי במשחקו השני מאז שחזר מהפציעה שלו, קלע גם הוא באחוזים איומים (6 מ-19) וסיים עם 19 נקודות. קווין דוראנט רשם 22 נקודות ודריימונד גרין 11, 12 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אך גם שבעה איבודים. כעת הפליקנס יארחו גם את המשחק הרביעי ואחרי שנראה שהסדרה הזו הולכת לכיוון של סוויפ, ניצחון נוסף שלה ילחיץ מאוד את האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully