וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "יונייטד העדיפה את מויס על פני פפ גווארדיולה"

ההולנדי חשף בראיון ל"סקיי" שכשפרגוסון עזב, השדים האדומים פספסו את המאמן שלקח העונה אליפות עם היריבה העירונית: "היה רגע שבו הדברים כבר כמעט הסתדרו, אבל בסוף החליטו אחרת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חמש שנים אחרי פרישתו של אלכס פרגוסון, מנצ'סטר יונייטד עדיין מנסה ללמוד להסתדר בלי המאמן האגדי שלה ומקווה לחזור לקצב צבירת התארים הרצחני שהיה לה בתקופתו. הבוקר (שישי) התפרסם ב"סקיי" ראיון עם ג'ורדי קרויף, שחשף מעט ממה שעבר על המועדון בו שיחק בעבר בזמן שניסה להתכונן ל"יום שאחרי". הראיון המלא ישודר ברשת "סקיי" ביום ראשון, במהלך שידור המשחק בין מנצ'סטר סיטי להאדרספילד.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: טיבי הגיע לוועדת המשמעת, גם קרויף וטוריחו זומנו
נשיא אתלטיקו מדריד: "אשמח לפגוש את ריאל בסופר קאפ האירופי"
סופית: המשחק בין ישראל לארגנטינה יתקיים באצטדיון טדי

ג'ורדי קרויף, מנצ'סטר יונייטד. 1233709, GettyImages
קרויף כשחקן מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, 1233709

"לפני שפפ גווארדיולה חתם בבאיירן מינכן, היה סיכוי שיגיע ליונייטד", אמר מאמן מכבי תל אביב, "אני חושב שהיה רגע שבו הדברים כבר כמעט הסתדרו, אבל יונייטד הלכה על מישהו אחר. אני חושב שהוא היה מתאים להגיע לשם לפני חמש שנים, אבל ההחלטה הייתה אחרת". ב"מישהו אחר" קרויף התכוון כמובן לדייויד מויס, שהועדף בשל הנסיון שלו בפרמיירליג אך הקדנציה שלו בשדים האדומים הייתה לא מוצלחת בלשון המעטה והסתיימה מהר מהצפוי.

ההולנדי התייחס גם להישגיו של גווארדיולה בצד השני של מנצ'סטר. "כולם מדברים על סיטי, אבל אנשים שוכחים שפפ הגיע לסוג של אמבטייה חמה. הוא מצא שם את האנשים שעבדו איתו בברצלונה, כך שהמועדון כבר הכיר את צורת המחשבה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully