וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: המשחק בין ישראל לארגנטינה יתקיים באצטדיון טדי

4.5.2018 / 1:06

מסי ושות' בדרך לבירה. טדי הועדף על פני האצטדיון בחיפה ויארח את משחק הידידות ב-9 ביוני. שבוע לאחר מכן האלביסלסטה כבר יפגשו את איסלנד במשחק הראשון שלהם במונדיאל 2018

one

סופית: משחק הידידות בין נבחרות ישראל וארגנטינה ב-9 ביוני יתקיים באצטדיון טדי בירושלים. עד כה לא היה ברור אם ההתמודדות תתקיים בבירה או בחיפה, אבל הערב הארגנטינאים הודיעו על הפרטים.

בעקבות העובדה שוועדת האיתור החליטה למנות מנהל טכני בחודש מאי ורק לאחריו מאמן, עדיין לא ברור אם יהיה מאמן קבוע לישראל על הקווים במשחק. כזכור, גורמים בוועדה אמרו כי אם רוני לוחי ירצה את התפקיד, הוא זה שצפוי לקבל אותו. אם לא ימונה מאמן קבוע, אלון חזן צפוי לעמוד על הקווים.

בעוד מבחינת ישראל מדובר בפסטיבל נחמד ויוקרתי, מבחינת ארגנטינה זה יהיה המבחן האחרון בהחלט לפני פתיחת המונדיאל. המאמן חורחה סמאפולי כבר הביע מורת רוח מהנסיעה לישראל, אבל לצערו דברים מהסוג הזה לא תלויים בו.

אגב סמפאולי, עדיין לא ידוע מי יהיה המאמן שיתייצב מולו וייתכן מאוד שישראל שוב תופיע עם מאמן זמני. אלון חזן כבר עמד על הקווים בהפסד 2:1 לרומניה ויכול להיות שהוא יעשה זאת פעם נוספת, הפעם מול ליאונל מסי ושות'.

ארגנטינה תשחק בבית ד', בו היא תפגוש את איסלנד (16 ביוני), קרואטיה (21 ביוני) וניגריה (26 ביוני). היא תגיע למשחק נגד ישראל עם הסגל הסופי שבו 23 שחקנים; פיפ"א הורתה לנבחרות להגיש רשימה שתכלול לכל היותר 35 שחקנים עד ה-14 במאי ולהגיש את הסגלים הסופיים עד ה-4 ביוני.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
אי אפשר לחכות. נבחרת ארגטינה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully