וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו מדריד: "אשמח לפגוש את ריאל בסופר קאפ האירופי"

אנריקה סרסו וקבוצתו חגגו העפלה לגמר הליגה האירופית ושיפרו את מאזן השערים הנקיים. דייגו קוסטה: "אתלטיקו מועדון גדול שצריך לשחק בגמרים". גריזמן: "מקווה שגם הסוף יהיה טוב"

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
ראה את המשחק מהיציע. סימאונה/רויטרס

דייגו סימאונה מונה למאמן אתלטיקו מדריד רגע לפני חד המולד ב-2011. ובאותו יום ההיסטוריה של הקולצ'ונרוס שינתה כיוון. אתמול (חמישי) אתלטי ניצחה את ארסנל 0:1 בבית, השלימה 1:2 בסיכום המשחקים והעפילה לגמר הליגה האירופית. גמר אירופי רביעי שלה מאז שצ'ולו הגיע. רביעי!

בדיעבד ארסנל הפסידה כבר במשחק הראשון. ההתמודדות בלונדון הסתיימה ב-1:1 ושער החוץ שהם ספגו, היה יותר מדי בשביל התותחנים. למה? כי לכבוש נגד אתלטיקו מדריד זו משימה כמעט בלתי אפשרית. המשחק אמש היה ה-11 ברציפות של הקולצ'נרוס ללא ספיגה בבית ומתוך 55 משחקים רשמיים העונה, הם שמרו ב-32 על רשת נקייה.

בעוד סימאונה חוגג ביציע אחרי שהיה מורחק, ארסן ונגר אימן את ארסנל בפעם האחרונה במפעל אירופי. זה היה המשחק ה-216 של ארסנל תחת הצרפתי באירופה והמאזן: 11 ניצחונות, 48 תוצאות תיקו ו-58 הפסדים. תארים: 0.

עוד בנושא:

אתלטיקו מדריד עלתה לגמר הליגה האירופית
מארסיי עלתה לגמר הליגה האירופית
לורן קוסיילני נפצע ויחמיץ את מונדיאל 2018

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
קיווה לסוף מהאגדות. ונגר/רויטרס

"ידענו שיהיה קשה, אבל למזלנו שמרנו על שער נקי. יש לנו את האוהדים הכי טובים בעולם", אמר הבלם הוותיק דייגו גודין. אנטואן גריזמן הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים, אני מקווה שגם הסוף יהיה טוב. רצינו שתהיה אווירה כמו שהייתה בויסנטה קלדרון והיום זה בדיוק מה שהיה".

דייגו קוסטה שכבש את שער הניצחון, סיכם: "ידענו שיהיה לנו שחקן יותר מלארסנל - האוהדים שלנו. אתה מרגיש אותם כשאתה על הדשא, הם ממש דוחפים אותך. היה מאוד חשוב לנו לנצח כי אתלטיקו מדריד היא מועדון גדול שצריך לשחק בגמרים"..

נשיא אתלטיקו מדריד, אנריקה סרסו, אמר: "קמפיין ליגת האלופות שלנו היה מביש, אבל היום אנחנו מאושרים. אני אשמח לפגוש את ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי. העונה נכנסו לאצטדיון החדש, אנחנו במקום השני בליגה והעפלנו לגמר אירופי. זו תקופה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully