וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש הודה: "במובן מסוים, למדנו לקח מהמשחק מול גלבוע גליל"

3.5.2018 / 21:32

מאמן הפועל ירושלים הסביר מה השחקנים שלו שינו מאז ההפסד במחזור הקודם: "היינו יותר יציבים הגנתית ויישמנו את הדברים להם התכוננו". בראד גרינברג: "לכולם היה ערב קשה בהתקפה"

one

אחרי תשעה ניצחונות רצופים, כולל על הקבוצות החזקות ביותר בליגה, מכבי אשדוד נעצרה הערב (חמישי) עם תבוסה 85:65 להפועל ירושלים. החבורה של בראד גרינברג הייתה יכולה לכבוש את הפסגה עם ניצחון, אבל נקלעה לפיגור גדול כבר בפתיחה. בהמשך היא הוכיחה אופי והצליחה לחזור, אבל יכולת התקפית משובחת של הירושלמים (בעיקר מחוץ לקשת) עזרה לה לברוח מחדש ולהשיג ניצחון מרשים.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 65:85 את מכבי אשדוד/באר טוביה
אוהדי הפועל תל אביב קראו "אבא מת", רגב פנאן הגיב בתנועות ביטול
דיווח: דיוויד בלאט ברשימת המועמדים לאימון מילווקי

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. נועם מושקוביץ
ניצחון מרשים. קטש והאוול/נועם מושקוביץ

"הם שיחקו נהדר והגיעו לזריקות טובות", אמר גרינברג בסיום, "לא הגנו באגרסיביות הדרושה. הם היו במצב רוח התקפי ולא יכולנו להם. חזרנו למשחק ברבע השני, אבלאז הם פתחו פער דו ספרתי. לא היה לנו ערב טוב בהתקפה. לכולם היה ערב קשה בהתקפ, וזה קרה בזכות ההגנה האגרסיבית של ירושלים".

עודד קטש: "למדנו לקח במובן מסוים מהפסד לגלבוע גליל במחזור שעבר. היינו יותר יציבים הגנתית ויישמנו את הדברים אליהם התכוננו. הגענו להמון שלשות. אני שמח על הדרך ששיחקנו, היינו קבוצתיים ומסרנו הרבה אסיסטים. עדיין יש הרבה לשפר. צריך לבוא עם תכנית משחק ולשפר את היציבות. ג'רום דייסון שיחק טוב בעיקר מבחינה הגנתית ונן לנו אגרסיביות. אהבתי את המשחק הקבוצתי שלו."

על איום השביתה מעל ליגת העל: "אני רואה חשיבות עליונה לדאגה להתפתחות השחקן הישראלי. חייבים לשפר את מעמד השחקן הישראלי. מקווה שהמשבר ייפתר ולא יפגעו בליגה ובשחקן הישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully