וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונאי אמרי: "בפ.ס.ז' התפקיד שלי היה לשמח את ניימאר, לא משנה באיזו דרך"

המאמן העוזב של אלופת צרפת התייחס באופן גלוי לב למערכת היחסים המתוחה עם הכוכב הברזילאי: "אני יודע טוב מאוד להבחין מתי אני המוביל בקבוצה. בפ.ס.ז' התפקיד הזה יועד לניימאר"

one

מאמן פ.ס.ז' אונאי אמרי כבר הודיע כי יעזוב את תפקיד ובסוף העונה. במצב עניינים שכזה הוא יכול להרשות לעצמו לדבר יותר בחופשיות על המתיחות הקשה שליוותה את עבודתו המשותפת עם ניימאר. בראיון למגזין מקוון בספרד אמר אמרי: "התפקיד שלי בפ.ס.ז' היה לשמח את ניימאר ולא משנה באיזו דרך".

המאמן הספרדי המשיך לפתח את הטיעון שממנו עולה כי הברזילאי ניווט למעשה את המהלכים המרכזיים במועדון ואמר: "פעם חורחה ואלדנו אמר לי שבברצלונה המנהיג הוא מסי, בריאל פלורנטינו פרס ובאתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. כך שבקבוצות שונות המצב שונה. יכול להיות מצב בו שחקן, מאמן או נשיא המועדון יהיו המנהיגים. אני יודע היטב להבחין מתי אני מוביל את הקבוצה ומתי לא. בפ.ס.ז' תפקיד המנהיג יועד לניימאר".

עוד בנושא
ז'וזה מוריניו: "אני מקווה שמרואן פלאיני יישאר, אני אוהב אותו"
סופ"ש בספרד: ולנסיה רוצה להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות
בצ'כיה טוענים: "פאבל פרגל תלה את עצמו בשל עימות עם זוגתו"

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא הבוס. אונאי אמרי/רויטרס

אמרי המשיך ואמר: "ניימאר הגיע למועדון כדי להפוך לכדורגלן מספר אחד בעולם. כדי לממש את זה הוא צריך יותר זמן. אם היום הבוס של מנצ'סטר סיטי הוא פפ גווארדיולה, אז את התפקיד המקביל בפ.ס.ז' ממלא היום ניימאר".

מאז הצטרף הברזילאי בקיץ האחרון לשורות פ.ס.ז' פורסמו לא מעט ידיעות על כך שמערכת היחסים בין ניימאר לבין אמרי היא לא מן הטובות והכוכב לא מרוצה משיטות האימון הנהגות במועדון. ניימאר נפצע במהלך המשחק מול מארסיי ב-26 בפברואר ומאז הוא אינו משחק ונמצא בתקופת שיקום בברזיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניימאר עם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי. AP
השילוב לא עבד. אמרי עם ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully