וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'כיה טוענים: "פאבל פרגל תלה את עצמו בשל עימות עם זוגתו"

בלם הפועל באר שבע והפועל רמת גן לשעבר שם קץ לחייו בגיל 40, ככל הנראה בשל משבר ביחסים עם האישה איתה הביא ילד לעולם לפני מספר חודשים. המאמן הצ'כי מרטין פולפיט: "אין לי מילים"

כדורגלן העבר פאבל פרגל. GettyImages
טרגדיה גדולה. פרגל/GettyImages

אבל ירד אמש (רביעי) על הכדורגל הצ'כי, לאחר התאבדותו בתליה של כדורגלן העבר פאבל פרגל, שאף רשם עונה אחת בישראל, בשורות הפועל באר שבע והפועל רמת גן. הבוקר צצו עוד פרטים אשר לאירוע הטרגי.

מתברר כי אחת הסיבות העיקריות להתאבדות שבוצעה בגרמניה, בה התגורר לאחרונה, קשורה לעימות שחווה שחקן העבר בן ה-40 עם זוגתו, איתה הביא ילדה לעולם בינואר האחרון. "מספר חודשים לאחר הלידה, בעיות התגלו במערכת היחסים", נכתב בצ'כיה. "בכך הסתיימו חיים של כדורגל שתמיד היה בפול גז".

"ספרטה וכל אוהדי הכדורגל קיבלו הודעה טרגית", נכתב בחשבון הטוויטר של ספרטה פראג, בה שיחק בין 2003 ו-2007. "פאבל פרגל לבש את חולצת ספרטה עשרה שנים ושיחק בקבוצה הבוגרת 68 משחקים. שינוח על משכבו בשלום". המאמן הצ'כי מרטין פולפיט הוסיף: "פאבל היה חבר טוב שלי. אין לי מילים".

פרגל (40), שגדל במחלקת הנוער של ספרטה פראג, עבר קבוצות רבות בצ'כיה וב-2007 חתם בפרסטון האנגלית. לאחר מכן עבר גם בא.א.ק לרנקה, לפני שהגיע להפועל באר שבע בקיץ 2009. במדי הקבוצה מהנגב רשם 13 הופעות וכבש שני שערי ליגה, ולאחר מכן המשיך ורשם באותה עונה 12 הופעות בהפועל רמת גן, לפני שנדד לליגה השוויצרית, בה סיים את הקריירה בשנה שעברה.

  • עוד באותו נושא:
  • פאבל פרגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully