וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם איתמר ניצן לא יגיע, מכבי פתח תקוה צפויה לפנות לבוריס קליימן

3.5.2018 / 16:29

שוער בית"ר מועמד למקרה שניצן, שמחכה לקבוצה הירושלמית, לא יגיע. גיגי עדיין נחוש לעזוב. בעיה למימר במרכז השדה: בניון פצוע, צעירי מורחק ובריק לא התאמן. פירס צפוי לפתוח. סיבוק עשוי לשבת ביציע

צילום מסך

בוריס קליימן הוא אחד המועמדים להגיע למכבי פתח תקוה בעונה הבאה. שוער בית"ר ירושלים אמור לעזוב וכרגע אין לו הצעה מקבוצה אחרת. בפתח תקוה כבר גיששו אצל איתמר ניצן, אבל מבינים שהוא נמצא במגעים עם בית"ר ירושלים. אם ניצן לא יגיע, במועדון יפנו לקליימן. התכנית הנוכחית, להביא שוער ראשון לקבוצה, מגיעה על רקע ההחלטה של השוער צחי גיגי לעזוב. במועדון רוצים שגיגי יישאר, אבל השוער נחוש שלא להמשיך בקבוצה לאחר שהוחלט לספסל אותו בתקופה מסוימת לטובת שחקן הבית יוסי גינזבורג.

יוסי בניון עדיין לא מתאמן. כזכור, ביום חמישי שעבר נפצע הקשר במהלך תיקול באימון. המגן דניאל בוסי התנצל בפני בניון שספג מכה חזקה בצלעות ונראה שגמר את העונה. תומאש סיבוק עשוי לשבת ביציע ובכל מקרה לא יפתח בהרכב. הצ'כי לא מגלה יכולת טובה, אבל כרגע מסרב לעזוב ודורש את מלוא החוזה שלו. לירוי צעירי ייעדר מהמשחק מול אשדוד בגלל צהובים. גם יניב בריק לא התאמן ביומיים האחרונים ולכן למימר יש בעיה במרכז השדה. במקרה שבריק לא ישחק, ייתכן שיובל שבתאי יפתח. יחד עם זאת, במועדון מקווים שהקשר יתאמן מחר ויפתח לצד רומאריו פירס, שעורך אימונים מלאים. רישאר סומא חוזר מהרחקה וצפוי לפתוח במקום נאור פסר. בהתקפה, תאי בריבו צפוי לפתוח במקום טאדה. שחקן המריבה מהשבת האחרונה, מוחמד סרסור, ימשיך לפתוח ב-11 של שרון מימר.

עוד בנושא
בני בן זקן: "הגיע הזמן שננצח את הפועל באר שבע בליגה"
בהולנד מאשרים: פרד רוטן סירב לטוונטה, יישאר במכבי חיפה
יואב כץ: "זה השבוע הכי חשוב. נגיע עם לחץ, אבל לא יותר מדי"

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יגיע לפתח תקוה? קליימן/ברני ארדוב

כפי שפרסמנו, שני שחקנים שמועמדים לקבוצה בעונה הבאה הם גידי קאניוק ומוחמד גדיר. החלוץ תלוי כמובן בקצב החזרה שלו מפציעה. במועדון היו רוצים לראות גם את גיא מלמד מצטרף בהשאלה, אך לא ברור האם החלוץ שמחזיק בהצעה נוספת יסכים לחזור למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully