וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "זה השבוע הכי חשוב. נגיע עם לחץ, אבל לא יותר מדי"

3.5.2018 / 13:13

הפועל חיפה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת בני יהודה, הבעלים דיבר גם על גמר הגביע: "בית"ר קיבלה עדיפות בכרטיסים, גם במספר וגם במיקום". תורג'מן וסויסטדט תורגלו בהרכב

AP

בווידאו: פרק 6 של הסדרה "תלויים"

לקראת השבוע החשוב ביותר שלה העונה, שיכלול משחק ליגה מול בני יהודה וגמר גביע מול בית"ר ירושלים, ערכה היום (חמישי) הפועל חיפה מסיבת עיתונאים. ניר קלינגר כבר תרגל את ההרכב שלו לקראת המשחק. נראה כי המאמן יבצע שני שינויים בהשוואה להרכב שפתח מול מכבי תל אביב - אלון תורג'מן יפתח במקום יוסיפ איבנצ'יץ' ואילו רסמוס סויסטדט יפתח במקום ריסטו מיטרבסקי.

"המשכיות זה דבר חשוב, אבל לא במקרה הזה - במקרה הזה זה מאסט, זה מתבקש", אמר ניר קלינגר. "הדינמיקה, הפסיכולוגיה והתוצאות משפיעות כל הזמן. אנחנו רוצים להגיע קודם כל ליום שבת, זה הגמר הראשון שלנו. נצטרך תמיכה של הכי הרבה קהל שיכול להגיע, יש שעה נוחה. אנחנו באים מוכנים, עם הבנה מלאה של השלכות של ניצחון או לא ניצחון. כשנסיים את בני יהודה נדבר ונסתכל על הגמר.

"ווינר זה מקצוע, קשה מאוד לרכוש את זה עם השנים. אנחנו לא נוותר. הוכחנו השנה שאנחנו ווינרים ונרצה ללכת עד הסוף. צריך לדעת בין הרצון והכמיהה לאפשרות שלא יהיה כלום. אצלנו אין דבר כזה. אין אפשרות כזו. זה חלק מהסוד".

הבעלים יואב כץ הוסיף: "זה השבוע הכי חשוב. נגיע עם לחץ, אבל לא יותר מדי. נגיע מפוקסים, צנועים, ועם תשוקה לנצח. אנחנו משרים אווירה של ניצחונות, ובינתיים זה עובד. זה יכול היה לעבוד יותר טוב, ואני בטוח שזה יקרה. השחקנים עושים עבודה טובה כשאני בארץ, וגם כשאני לא בארץ. בית"ר מקבלים עדיפות מסוימת בכרטיסים, גם במספר וגם במיקום, היתה אי-הבנה מסוימת בפרוטוקול. אני לא יודע אם זה נעשה בצורה הוגנת או לא. ב-10 השנים האחרונות הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה, מכבי נתניה ואשדוד ירדו ליגה. הפועל חיפה תמיד היתה יציבה. אולי לא התמודדנו על אירופה או אליפות, אבל התמודדנו על הישארות בליגה והצלחנו. יש לנו הישגים גדולים, אמנם לא אליפות. אני מקווה שהפעם נשיג את הגביע ואת אירופה".

ניסו קפילוטו אמר: "לא יקרה מה שקרה במשחק הקודם מול בני יהודה. אנחנו מגיעים מאוד ממוקדים ומוכנים, אין פה שאלה בכלל. אנחנו רוצים להשיג דברים גדולים השנה, עוד שבועיים-שלושה נוכל לדבר על העונה הבאה. כיף גדול לשחק עם תמאש, אנחנו עושים עבודה גדולה השנה, אנחנו מתואמים ברמה הכי גבוהה שהיתה לי".

עוד בנושא:

בהולנד מאשרים: פרד רוטן סירב לטוונטה, יישאר במכבי חיפה
מסר או הקצנה? מה בעצם קורה בין מכבי תל אביב לבין איתן טיבי?
יקדם את המו"מ? הפועל תל אביב תציע לעומר דמארי את סרט הקפטן

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
ידבר על גמר הגביע אחרי בני יהודה. קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully