וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקדם את המו"מ? הפועל תל אביב תציע לעומר דמארי את סרט הקפטן

במועדון כבר בחרו יורש לאביחי ידין ומקווים שהצעה כזו אולי תגרום לחלוץ להפחית את דרישותיו הכספיות ותסייע להשלמת העסקה. העולה החדשה ממתינה לאור ירוק מבית"ר בנוגע לז'אורז'יניו

צילום וידאו: מתן חדד

על אף שאביחי ידין עדיין לא עזב את הקבוצה, ויש אפילו גורמים במועדון שמאמינים שיישאר, נראה שהפועל תל אביב כבר בחרה את האיש שיירש את סרט הקפטן: עומר דמארי. כחלק מהכוונות להחזיר את החלוץ, ראשי המועדון יחד עם המאמן קובי רפואה מעוניינים לראות את דמארי משמש כקפטן הקבוצה בעונה הבאה.

למעשה, במועדון בונים על כך שהצעה לשמש כקפטן תעזור במשא ומתן עם דמארי. אתמול אמרו בסביבתו של החלוץ כי הוא ידרוש כ-300 אלף יורו מהאדומים - סכום שהפועל לא תוכל לשלם לו. אם יקבל פיצוי ושחרור מר.ב. לייפציג בקיץ, והעובדה שהוא אמור להפוך לקפטן הקבוצה, אם יחתום, תגרום לו להוריד עוד מדרישותיו הכספיות.

ידין, אגב, עדיין משמש כקפטן ואמש (רביעי) עדכן בחשבון האינסטגרם שלו כי סגר עם הספונסרית הראשית ארקיע את מענק העלייה: טיסה לאילת ויומיים בבית מלון לכל השחקנים ואנשי המועדון.

עוד בנושא:
הסימן לחזרת עומר דמארי? האח ניצן עשוי לאמן את הנוער של הפועל תל אביב
ז'אורז'יניו מועמד להפועל תל אביב, רמזי ספורי לא מעוניין לחזור

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
הקפטן הבא? עומר דמארי/אדריאן הרבשטיין

עוד לקראת העונה הבאה: הפועל תל אביב ממתינה לאור ירוק מבית"ר ירושלים בנוגע לז'אורז'יניו. במועדון האדום אישרו כי הקשר הוא אחד המועמדים המובילים לחיזוק הקבוצה, כפי שנכתב בוואלה! ספורט, ומבחינתם כרגע מה שנותר הוא לקבל אישור מבית"ר להחתימו על חוזה בקבוצה.

ז'אורז'יניו מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בבית"ר בעלות של כ-180 יורו והפועל תל אביב אמורה לקחת על עצמה את חוזהו. אומנם בקבוצה קצת נרתעים מהסכום הגבוה שהברזילאי מרוויח והאדומים ינסו לשכנעו להוריד משכרו, אך גם אם לא יסכים, הפועל עדיין תהיה מוכנה להחתימו.

מבחינת רפואה, הברזילאי נמצא לצד דמארי בראש רשימת השחקנים בהם הוא מעוניין. לכן גם אם ז'אורז'יניו לא יסכים לקצץ בשכרו, הפועל עדיין תחתימו, זאת כמובן תחת אישורה של בית"ר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully