וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורי לא רוצה לחזור להפועל תל אביב, ז'אורז'יניו מועמד להצטרף

החלוץ חתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים בשורות האדומים, אך מצא בית חם בנתניה ומעוניין להישאר שם. קשר בית"ר עשוי להגיע, גורמים במועדון עדיין מקווים לגשר על הפערים עם אביחי ידין

קובי אליהו

על אף ההצהרות של הפועל תל אביב כי היא לא תוותר על אף נקודה בלאומית עד סוף העונה, נראה כי המועדון כבר עמוק בתוך ההכנות לעונה הבאה. כחלק מזה, המאמן קובי רפואה, כבר מכין את הסגל לקיץ הקרוב, כשהוא בונה גם על חזרתו של רמזי ספורי לקבוצה. ספורי חתם בקיץ האחרון על חוזה חדש בהפועל תל אביב לשלוש שנים עם סעיף יציאה של חצי מיליון דולר. לוואלה! ספורט כי השחקן לא ממש רוצה לשוב לקבוצת נעוריו ומעדיף להישאר בנתניה, שם מצא בית חם. את אותם הדברים גם אמר לצוות המקצועי בשרון, אך הם יודעים כמוהו כי אוטומטית הוא ישוב להפועל בקיץ.

נראה שכרגע לא ברור מצבו. מחד, הוא לא ממש מעוניין לחזור למועדון האדום, ואילו מאידך, בנתניה לא ישלמו חצי מיליון דולר על כרטיס השחקן שלו. לפי גורמים בכירים בנתניה, לא רק שהקבוצה רוצה אותו, אלא גם הבעלים של הפועל תל אביב. לטענתם, למרות שרפואה בונה עליו, לא ממש רוצים לקבלו בחזרה. אלא שבקבוצה לא מתכוונים להשאילו שוב ואם נתניה תהיה מעוניינת בו היא תצטרך לשלם להפועל סכום גבוה. כרגע נראה כי עתידו של ספורי תלוי בעיקר בדיא סבע. אם החלוץ יימכר בקיץ, ייתכן שנתניה תהיה מוכנה לשלם על כרטיסו של ספורי סכום גבוה, אך לא מתקרב לדרישה של הפועל תל אביב. כלומר, המשא ומתן בין הצדדים אם וכאשר יפתח, הוא זה שיכריע היכן החלוץ שגדל בהפועל ישחק בעונה הבאה.

עוד בנושא:

משייטים: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 משמים עם ראשון לציון

שחקן מכבי נתניה רמזי ספורי. ברני ארדוב
מצא ביתם חם בנתניה. רמזי ספורי/ברני ארדוב

מלבד ספורי, רפואה מעוניין לחזק את מרכז השדה של הקבוצה ואחד המועמדים המועדפים עליו הוא ז'אורז'ניו שחקנה של בית"ר ירושלים. הברזילאי חזר מפציעה ארוכה לאחרונה, אך בבירה לא ממש בונים עליו לעונה הבאה, ולכן אם הפועל תל אביב תסכים לקחת את חוזהו לשנתיים הקרובות בבית"ר, סיכויים גבוהים כי הקשר יעשה את הדרך למועדון האדום. אם בית"ר תבקש בנוסף גם תשלום על כרטיסו, העסקה כנראה לא תצא לפועל.

בנוסף, בגזרת הקפטן אביחי ידין לא אמרו עדיין נואש. גורמים המקורבים למועדון עדיין מנסים לגשר על הפערים מול ההנהלה בתקווה שהיא תהפוך את החלטה לא להחתימו לעונה הבאה. ידין עצמו מעביר מסר לכל מי שמעוניין לשמוע כמה שהוא מחויב ורוצה להמשיך במועדון, אולם כרגע הסיכוי שדברים ישתנו בגזרתו קטנים, אך אפשריים, כך הגדירו את זה גורמים במועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully