וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימן לחזרת עומר דמארי? האח ניצן עשוי לאמן את הנוער בהפועל ת"א

אחיו של חלוץ מכבי חיפה במגעים עם האדומים להחליף את עומר פרץ. עומר דמארי מעוניין לשוב לקדנציה שנייה במועדון אך בסביבתו טוענים כי ספק אם יתפשר על שכר של פחות מ-300 אלף יורו לעונה

צילום מסך

האם הקאמבק של עומר דמארי לאדום הולך ומתקרב? ממש לא בטוח, אבל לפחות צפוי להיות בקרוב נציג של המשפחה במועדון. אחיו של חלוץ מכבי חיפה, ניצן דמארי, במגעים עם האדומים להחלפת עומר פרץ כמאמן הנוער ועשוי להתמנות לתפקיד.

במהלך החודש האחרון, דמארי, שכיום מאמן את הנוער של מכבי פתח תקוה, שוחח מספר פעמים עם עומר בוקסנבוים המנהל המקצועי של מחלקת הנוער האדומה, כשהאחרון מעוניין בו לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. על אף שהשיחות מעט התקררו לאחרונה ונראה שהבלם לשעבר מתלבט אם לעזוב את מחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה, עדיין קיים סיכוי גבוה שיתמנה לתפקיד.

עוד בנושא:

ז'אורז'יניו מועמד להפועל תל אביב, רמזי ספורי לא מעוניין לחזור
בבית"ר אופטימיים: יקוב סילבסטר עשוי לחזור להרכב מול באר שבע

שחקן מכבי חיפה עומר דמארי מאוכזב. יוסי ציפקיס
יחזור ללבוש אדום? עומר דמארי/יוסי ציפקיס

עם או בלי קשר, ניצן דמארי עשוי לשתף פעולה אחיו עומר דמארי במועדון כשהאחרון מעוניין לשוב לקדנציה שנייה במועדון. אלא שאם עד עכשיו נראה כי החלוץ יהיה מוכן לוותר על הרבה מאוד כסף כדי לשחק בהפועל תל אביב, בימים האחרונים קצת השתנו הדברים מבחינת דמארי. בסביבתו טוענים כי בפחות משכר של 300 אלף יורו לעונה, ספק אם הוא יחזור ללבוש אדום.

חשוב לציין כי דמארי מחזיק בחוזה של כמעט מיליון יורו בלייפציג הגרמנית וחתום שם לעוד עונה. המטרה של החלוץ בקיץ היא לקבל פיצוי מהגרמנים ובתמורה יוותר על החוזה הגבוה, כשאם הגרמנים יסכימו, הפועל תל אביב תצטרך להשלים חלק גדול משכרו, לפחות בעונה הבאה. כאמור, כרגע דמארי אמור לדרוש מהאדומים כ-300 אלף יורו, שכר שבהפועל תל אביב לא יכולים לשלם לו, מה שמעמיד את החזרה של החלוץ למועדון בסימן שאלה גדול. עם זאת, בשל העובדה כי גם הפועל תל אביב וגם השחקן מעוניינים לחזור ולשתף פעולה בעונה הבאה, הסיכויים שישחק בקבוצה עדיין גבוהים מאוד.

בעניין אחר, ביום ראשון בבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב יתקיים דיון ראשון, מזה זמן, בכל הקשור לפירוק המועדון בעונה שעברה. השופט איתן אורנשטיין אמור לקבוע תאריך להצגת המסקנות מחקירתו של עורך הדין שאול קוטלר שמונה בזמנו למפרק של הראל החזקות. בשיחות עם לא מעט גורמים, קוטלר סיים כמעט את חקירתו בעניין ובשבועות האחרונים גם זומנו אמיר כבירי ומני ויצמן למשרדו על מנת למסור עדות. כרגע לא ברור אם בחקירתו יש חשד לפלילים, או יציג רק התנהלות כספים רשלנית שהביאה את הפועל לפירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully