וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יקוב סילבסטר עשוי להיכלל בסגל למשחק מול באר שבע

2.5.2018 / 7:37

החלוץ עדיין בספק, אך ינסה להתאמן עד המשחק. בכל מקרה הוא לא יפתח. הייסטר וז'אורז'יניו עשויים לקבל יותר דקות, השחקנים אופטימיים: "ניצחון ירים לנו את הביטחון ויוריד את של באר שבע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני בית"ר ירושלים יחזרו מחר (חמישי) לאימונים לקראת המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. יקוב סילבסטר ינסה להתאמן עם הקבוצה בתקווה שירגיש טוב יותר, אחרי שפספס את התבוסה מול נתניה בשל פציעה. החלוץ עובד בצמוד עם הפיזיותרפיסט של הקבוצה בשלב הזה ומאמין כי יש סיכוי שיוכל להיכלל בסגל לשבת. בבית"ר בכל מקרה לא ייקחו סיכון לגביו וככל הנראה גם אם יהיה כשיר, הוא לא יפתח. בצוות המקצועי החלו לדבר אתמול שוב על האופציה לחזור לשחק עם שלושה בלמים, לפחות בחלק מדקות המשחק.

מעל 20 אלף איש כבר הבטיחו את מקומם בטדי והאצטדיון צפוי להיות מלא. עדיין אין החלטה סופית בנוגע לחלוקת הכרטיסים ליציע הדרומי. אם יאזלו כל הכרטיסים ליציע הצפוני עד מחר בצהריים, הוא יפוצל על ידי הפרדה כאשר בצד המזרחי שלו יישבו כמה אלפי אוהדים של בית"ר.

עוד בנושא

אוחנה לשחקנים: "תשכחו מנתניה, צריך לנצח את באר שבע מול הקהל"
לא סתיו שושן: האשמים האמיתיים בקריסת בית"ר ירושלים מול נתניה
התבוסה שמחמיאה לעונה של בית"ר: הסיבות להתפרקות מול נתניה

יקוב סילבסטר, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
יחזור בזמן? סילבסטר/יוסי ציפקיס

אחרי שיחת המוטיבציה שערך נציג הבעלים אלי אוחנה, השחקנים שוחחו גם בינם לבין עצמם ודיברו על כך שניצחון על באר שבע יכול לשנות את כל התמונה במאבק האליפות. שחקנים אמרו אתמול: "ניצחון על באר שבע לא רק יוריד את הפער לשתי נקודות, אלא גם ייתן לנו ביטחון ולא יעשה טוב לבאר שבע לקראת שלושת המשחקים האחרונים. יש לנו הזדמנות שצריך לקחת אותה בשתי ידיים".

מרסל הייסטר נראה עצבני באימונים ובמשחקים האחרונים, כאשר במועדון אומרים כי ההתקרבות שלו לדייויד בויסן שמתוסכל אף הוא לא עושה טוב לאף אחד מהשניים. הייסטר חזר לסגל במשחק האחרון ובבית"ר רוצים להתחיל להחזיר אותו לעניינים, אולי כבר בשבת הקרובה. גם ז'אורז'יניו צפוי לקבל יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully