וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה לשחקנים: "תשכחו מנתניה, צריך לנצח את באר שבע מול הקהל"

1.5.2018 / 13:44

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר ירושלים ניסה לעודד את השחקנים באסיפה שערך: "ההפסד לא נעים לאף אחד אבל אתם צריכים להרים את הראש שלכם. אנחנו נאבקים על כל התארים ונמשיך להיאבק"

קובי אליהו

בית"ר ירושלים מנסה להתאושש היום (שלישי) מהתבוסה 4:1 למכבי נתניה, שהותירה אותה במרחק של חמש נקודות מהפועל באר שבע שבמקום הראשון, ימים ספורים לפני משחק העונה בין שתי מוליכות הטבלה שייערך בטדי במוצאי שבת. האכזבה בקבוצה מהבירה היא גדולה, בעיקר לנוכח העובדה שאם הייתה מנצחת, היא הייתה תלויה בעצמה - וניצחונות עד לסיום העונה היו מעניקים לה את האליפות.

"זה לא נעים לאף אחד ההפסד אתמול, אך אתם צריכים להרים את הראש", אמר מחזיק זכויות הניהול בקבוצה, אלי אוחנה, באסיפה שערך בשעות הצהריים. "אנחנו עושים עונה מצוינת, נאבקים על כל התארים ונמשיך להיאבק. צריך לשכוח מהמשחק אתמול, תרימו את הראש ותתכוננו למפגש נגד באר שבע בשבת. אנחנו יכולים וצריכים לנצח, במיוחד בבית עם הקהל שלנו".

כבר בסיום המשחק אמרו שחקנים בבית"ר: "נרים את הראש ונבוא מפוקסים לבאר שבע ולגמר גביע, יש לנו שבוע של מלחמה על החיים, חייבים להביא תואר למועדון. אנחנו עושים עונה מדהימה ונדע להתאושש גם מזה".

עוד בנושא

התבוסה שמחמיאה לעונה של בית"ר ירושלים: הסיבות להתפרקות מול נתניה
בית"ר ירושלים: "היה ברור שנקבל בראש על הירידה ביכולת"
בהפועל באר שבע מתכוננים: "ניצחון בטדי ונוכל לברך על אליפות"

אלי אוחנה נציג הבעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
לא מוותר. אוחנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully