וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "היה ברור שנקבל בראש על הירידה ביכולת"

1.5.2018 / 7:10

בבית"ר לא לקחו קשה מדי את ההפסד לנתניה וכבר מסתכלים על שבוע ההכרעה של העונה: "יש לנו שבוע של מלחמה על החיים, חייבים להביא תואר למועדון". קרלוס קוויאר ימתין עד לסוף השבוע

קובי אליהו

1. כל התירוצים שבעולם

"כשהשוער המחליף חסר ניסיון זה מה שקורה", "כשצריכים את איתי שכטר הוא חלוד כי סופסל", "פעם ראשונה שהדברים היו תלויים רק בבית"ר השחקנים לא עמדו בלחץ", "כל הרעש סביב סאבו לאורך השבוע רק פגע בו", "קלאודמיר לא הגיע לפלייאוף", "הפרסומים על מו"מ עם קרלוס קוויאר פגעו בביטחון של הבלמים", "בלי סילבסטר זאת לא אותה קבוצה".

אילו הם רק חלק מהתירוצים/הסברים ליכולת של בית"ר ירושלים אתמול (שני) בתבוסה 4:1 למכבי נתניה. בשורה התחתונה: ארבעה משחקים היו השנה בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה, בכולם נתניה הייתה עדיפה מקצועית, דומיננטית יותר, אגרסיבית יותר ופשוט רוצה יותר. כמות האיומים לשער בארבעת המשחקים בין הקבוצות: 26-52. קבוצה שרוצה לקחת אליפות לא יכולה להרשות לעצמה שלא להסיק מסקנות ממשחק למשחק נגד נתניה.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים הובסה 4:1 בנתניה, חלום האליפות מתרחק
ערן לוי הפתיע: אם החוזה שלי לעונה אחת, יכול להיות שלא אשאר

איתי שכטר עם עידן ורד שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קיבלו את ההפסד בהבנה. ורד ושכטר/קובי אליהו

2. אכזבה בטעם של השלמה

למען האמת, בבית"ר ירדו מהמגרש אתמול עם תחושה של אכזבה מובנת, אך גם בסוג של השלמה. שחקנים השתמשו אחרי המשחק במונחים של "אנחנו עושים עונה מדהימה ונדע להתאושש גם מזה", "נרים את הראש ונבוא מפוקסים לבאר שבע ולגמר גביע, יש לנו שבוע של מלחמה על החיים, חייבים להביא תואר למועדון". אולי כמו כל העונה הזאת, שחקני בית"ר לא מסתכלים רחוק מדי, חושבים אופטימי ומתרכזים במטרה הקרובה. חלקם אפילו הודו כי ההפסד היה באוויר, ואמרו: "אנחנו לא מספיק טובים כבר תקופה, בשני המשחקים האחרונים לא עלינו למחצית השניה בכלל, והיה ברור שמתישהו נקבל בראש על הירידה ביכולת, אולי בסוף יתברר שכל הבום הזה הוא לטובה". שחקני הקבוצה עודדו בסיום את סתיו שושן ואף אמרו: "הוא שוער מוכשר. אי אפשר לזרוק שחקן בלי הרבה ניסיון במשחקים כל כך מכריעים ואז לשפוט אותו, זה לא הוגן". בוריס קליימן יחזור לשער בשבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתכונן לשבוע גורלי שכולל משחק עונה וגמר גביע. בני בן זקן/קובי אליהו

3. שבוע של הכרעות בפתח

בבית"ר עכשיו מתכוננים לשבוע ההכרעה של העונה. בשבת הפועל באר שבע בטדי וברביעי לאחר מכן גמר גביע המדינה באותו האיצטדיון מול הפועל חיפה המפתיעה. ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר מועמדים לחזור ל-11 ולרענן מעט את ההרכב. עדיין לא ברור באם יקוב סילבסטר יהיה כשיר לשבת. החלוץ סובל משטף דם שמשפיע על השריר ורק לקראת המשחק יידעו אם הוא כשיר ויוכל להתלבש. במידה שמדובר בקרע קטן הוא עשוי שלא להתלבש גם לגמר הגביע, אך בבית"ר מנסים לשמור על אופטימיות.

קרלוס קוויאר, שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
בעונה הבאה בבית"ר? קרלוס קוויאר/ברני ארדוב

4. פרופיל נמוך בגזרת קוויאר

בבית"ר מיהרו להכחיש אתמול מגעים עם קרלוס קוויאר על מנת שלא לפגוע בצמד הבלמים של הקבוצה לקראת המשחקים המכריעים. יחד עם זאת, בבית"ר מנהלים עם השחקן מגעים כבר תקופה ועשויים לחתום על ההסכם עם הבלם כבר בימים הקרובים. השחקן אף נשמע כועס בשיחה עם חבריו בקרית שמונה כשאמר: "הגעתי השבוע למרכז במטרה לסגור את כל הפרטים וכל הזמן זה נתקע על פרטים טכניים. אני מבחינתי הסכמתי לכל מה שרצו. אני לא אחכה להם מעבר לשבוע הנוכחי, אם לא ישלחו חוזה חתום אמשיך הלאה, אני לא ילד או שחקן אלמוני, דחיתי קבוצות כי רציתי למצות את המו"מ אם בית"ר, צריכים לדעת לכבד אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully