וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מתכוננים: "ניצחון בטדי ונוכל לברך על אליפות"

1.5.2018 / 10:30

שחקני האלופה שמחו על ההפסד של בית"ר ירושלים ואף העלו בהלצה שמות של זמרים לחגיגות התואר. בצוות המקצועי ינסו להוריד את השחקנים אל הקרקע: "כלום לא נגמר. הפסד בשבת והכל פתוח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בהפועל באר שבע שמחו מאוד על ההפסד של בית"ר ירושלים אמר (שני) למכבי נתניה, שהותיר את ההפרש בין הקבוצות ערב המפגש ביניהן על חמש נקודות, ונראה כי בבירת הנגב כבר מתחילים לקרר את השמפניות באופטימיות זהירה. בקבוצת הווטסאפ של השחקנים נרשמו הודעות שמחה וחלקם אף התלוצץ והחל לזרוק לאוויר שמות של זמרים לחגיגות התואר (עומר אדם הוא הזמר המועדף עליהם).

לצד השמחה הגדולה, שחקני האלופה דיברו על כך שצריך לבוא למשחק העונה מוכנים ודרוכים ורק אחרי ניצחון שם לחגוג. "כלום לא נגמר וכולם מבינים את זה", אמר אחד מהם, "הפסד בשבת והכל פתוח. עם זאת, ברור שאנחנו שמחים על התוצאה אתמול. זה פלייאוף מטורף וצריך להעריך את מה שאנחנו עושים בו עד עכשיו. ניצחון בטדי ונוכל לברך על אליפות".

עוד בנושא

התבוסה שמחמיאה לעונה של בית"ר ירושלים: הסיבות להתפרקות מול נתניה
בית"ר ירושלים: "היה ברור שנקבל בראש על הירידה ביכולת"
מכבי נתניה: "זו תהיה התנהגות מבישה אם יתברר שקבוצה פנתה ללוי תחת חוזה"

דן איינבינדר, הפועל באר שבע. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
יהיה כשיר למפגש עם האקסית? איינבינדר/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

גם בצוות המקצועי ינסו להוריד את השחקנים לקרקע וימשיכו במסר לפיו סיפור האליפות רחוק מלהיות גמור. בצד המקצועי, בקבוצה מקווים שדן איינבינדר יהיה כשיר, בעוד חאתם עבד אלחמיד ממשיך להתאמן חלקית בשל הפציעה בשרירי הבטן ואמור לשחק במשחק בשבת. מוחמד גדיר כשיר וברק בכר יצטרך להכריע האם להכלילו בסגל.

בעניין אחר, גיא מלמד יבקש בתום העונה לצאת להשאלה. החלוץ זועם על מעמדו ורוצה לעזוב, ובהפועל תל אביב סימנו אותו כמועמד מוביל אך רק אם ישיג שחרור או לחילופין באר שבע תשתתף בשכרו, דבר לו אלונה ברקת לא צפויה להסכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully