וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר או הקצנה? מה בעצם קורה בין מכבי תל אביב לבין איתן טיבי?

3.5.2018 / 6:30

מנספורד ומאירי נכחו באופן לא שגרתי באימון, גולדהאר החליט על ועדת המשמעת, השחקנים מעידים על סיטואציה מוזרה והבלם מרגיש קורבן. הצהובים מנסים להיפטר מהחוזה הכבד או להעביר מסר?

צילום ועריכה: קובי אליהו

ההחלטה להעמיד את איתן טיבי בפני ועדת משמעת פנימית במכבי תל אביב התקבלה על ידי בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר. אמש (רביעי) שיגרה הקבוצה מייל לשחקן ובו נמסר לו כי עליו להתייצב לוועדת המשמעת שתיערך מחר בבוקר במשרדי המועדון. על פי גורם במועדון לא פחות מארבעה נציגים יישבו מול טיבי: המנכ"ל בן מנספורד, היועץ המשפטי עורך הדין מורן מאירי, מנהל הקבוצה יואב זיו וככל הנראה גם מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף שהיה זה שכזכור התעמת עם הבלם.

עוד בנושא

איתן טיבי הושעה, בדרך החוצה ממכבי תל אביב?
ג'ורדי קרויף לאיתן טיבי באסיפה: "פגעת בקבוצה ובחבריך"
ג'ורדי קרויף: "אנגליה פתוחה יותר לזרים מבעבר, אתן לגורל לבחור את היעד הבא שלי"

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי אליהו
איך ייגמר הסיפור הזה? טיבי/קובי אליהו

שחקנים במכבי תל אביב סיפרו אמש כי כל הסיטואציה אתמול באימון היתה מוזרה. טיבי כבר הגיע לקרית שלום ועלה על מדי אימון ואז נלקח לשיחה בה נמסר לו כי הוא לא רשאי להתאמן וכי התקבלה החלטה להעמידו לוועדת משמעת. באימון אתמול נכחו באופן לא שגרתי מנספורד והיועץ המשפטי מאירי כך שעל פניו נראה שרק ברגע האחרון הוחלט סופית על השעיה והעמדה לדין.

טיבי הדף אתמול את כל הניסיונות של התקשורת לשוחח עימו ולהבין מה היא גרסתו לאירועים. כפי שפורסם כאן למחרת התקרית, האשים קרויף את טיבי באסיפה שערך יממה לאחר האירוע בהפקרת חבריו לקבוצה. טיבי אמר אז בנוכחות כל השחקנים: "לא ניסיתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בקבוצה ובחברים שלי".

עדיין לא ברור לאן מכבי תל אביב מתכוונת לקחת את הסיפור. האם בכוונתה להעניש את טיבי ולהעביר מסר נוקב לכל שחקן שמתכוון לנקוט בסוג של שביתה איטלקית, או שהצהובים מתכוונים להקצין את המקרה ולהשתמש בו כהזדמנות להשתחרר מהחוזה הגבוה שיש לבלם לעונה הבאה. כך או אחרת, טיבי מרגיש קורבן בסיפור. הוא חש שנעשה אי צדק ושהוא לא עשה שום דבר שמצדיק העמדה לדין או שהצדיק את ההתפרצות של קרויף כלפיו במהלך המשחק, ובהמשך בחדר ההלבשה באיצטדיון בחיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully