וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "אנגליה פתוחה יותר לזרים מבעבר, אתן לגורל לבחור את היעד הבא שלי"

מאמן מכבי תל אביב סיפר בראיון ל-"סקיי ספורט" על תכניותיו לעונה הבאה: "ברצלונה קרובה לליבי, אבל התזמון צריך להיות נכון. גילו בי עניין באנגליה בשנה האחרונה, עדיין לא החלטתי אם אני מעדיף להיות מאמן או מנהל ספורטיבי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בזמן שבישראל עוסקים בעימות החריג בינו לבין איתן טיבי, ג'ורדי קרויף התראיין לרשת "סקיי ספורט" הבריטית וסיפר על תכניותיו העתידיות, בצל השמועות הקושרות אותו לחזרה לברצלונה או למעבר לאנגליה אחרי שהודיע רשמית על כך שיעזוב את הצהובים בתום העונה. "אני חושב שבשנה וחצי האחרונות תמיד היתה השמועה הזו על תפקיד המנהל המקצועי בבארסה", אמר קרויף. "בשנים קודמות היו איתי שיחות, אולי לא ספציפית על התפקיד הזה. נראה מה יקרה, זה מועדון שקרוב לליבי, אבל לפעמים זו לא סיבה טובה מספיק כדי לקבל החלטה כזו. התזמון צריך להיות נכון, ואנחנו לא בסיטואציה שנותנת תשובה ברורה לגבי זה. נראה, כרגע אלו רק שמועות".

עוד בנושא

פילוג במכבי תל אביב אחרי התקרית בין קרויף לטיבי: "ג'ורדי איבד את זה"
דיווח בספרד: ג'ורדי קרויף מועמד לאימון אספניול
ברצלונה שוקלת לצרף את קרויף, יאמן את קבוצת הבת?
סיכום עידן קרויף במכבי תל אביב: ההברקות מול הפלופים

ג'ורדי קרויף עם ג'וזפ מריה ברתומאו נשיא ברצלונה בטקס לזכר יוהאן קרויף. רויטרס
"בשנים קודמות היו איתי שיחות, אולי לא ספציפית על התפקיד הזה". ג'ורדי קרויף עם הנהלת ברצלונה/רויטרס

על חזרה אפשרית לאנגליה, שם שיחק בין השנים 1996 ל-2000 במדי מנצ'סטר יונייטד, אמר קרויף: "אני חושב שאנגליה היא בוודאי אחד משלושת המקומות שכל מקצוען בתחום רוצה לעבוד בו. זו אטרקציה מדהימה בשביל כל מי שעובד בכדורגל. זו ליגה קשה במיוחד, אבל עם הרבה פוטנציאל. יש כרגע זרימה של בעלים זרים, מאמנים זרים ומנהלים מקצועיים זרים, כך שאנגליה נפתחת לצורות העבודה שמחוץ למדינה. ברור שזה מעניין, וברור שאם פרויקט מעניין יצוץ, אני אתעניין בו".

"היו שיחות בשנה האחרונה, גילו בי עניין פה ושם", חשף קרויף. "אני חושב שהכל תלוי בפרויקט. אנגליה קצת יותר פתוחה היום למאמנים זרים, ובכלל לתפקיד המנהל המקצועי. אני חייב להודות שאני נהנה גם מתפקיד המאמן וגם מתפקיד המנהל המקצועי. אני חושב שחשוב שהמאמן יבין את החשיבה של המועדון, את המבנה שלו, את הפילוסופיה שלו. זו שאלה של עבודה משותפת, לא של מי מחזיק ביותר כח. בסופו של דבר הכח נמצא אצל מי שבוחר את ההרכב. עבורי, עדיין לא הבנתי מה אני אוהב יותר. אני אתן לגורל לבחור עבורי, וכשתבוא ההצעה שתיתן לי את התחושה הנכונה, אלך איתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"חייב להודות שאני נהנה גם מתפקיד המאמן וגם מתפקיד המנהל המקצועי". ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully