וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "הגיע הזמן שננצח את הפועל באר שבע בליגה"

3.5.2018 / 13:45

מאמן בית"ר ירושלים דיבר לקראת משחק העונה ביום שבת: "אם אנחנו רוצים להישאר במאבק האליפות אנחנו צריכים לנצח". סילבסטר לא צפוי להיות בסגל, קונטה התלונן על רגישות בברך

קובי אליהו

בית"ר ירושלים עומדת בפני שבוע גורלי: ביום שבת הקרוב היא תוכל לצמק את הפער מהמוליכה הפועל באר שבע לשתי נקודות אם תנצח אותה בטדי, וביום רביעי הצהובים-שחורים יצאו לחיפה למפגש עם הפועל חיפה בגמר גביע המדינה. המאמן בני בן זקן והבלם מיקי סירושטיין התייצבו היום (חמישי) אל מול המיקרופונים ודיברו לקראת המפגש מול האלופה.

בני בן זקן פתח ואמר: "זה משחק עם משמעות רבה לליגה. אנחנו נשחק מול קבוצה טובה שנמצאת במקום הראשון. שיחקנו כבר כמה משחקים נגדם העונה והוכחנו שאנחנו מסוגלים להתמודד איתם. מבחינתנו נעשה את המקסימום ועם התמיכה של הקהל בבית שלנו הגיע הזמן שננצח את באר שבע בליגה".

המאמן הוסיף: "לכל שחקן בסגל יש חלק בהצלחה שלנו.כל שחקן שואף להגיע למשחקי ההכרעה במאי וכולם צריכים להיות מוכנים. רק ביחד, עם חשיבה קבוצתית, נוכל להמשיך לנצח. אנחנו תמיד אופטימיים. אם אנחנו רוצים להישאר במאבק האליפות אנחנו צריכים לנצח. לא תמיד שמפסידים זה בגלל שלא מגיעים דרוכים או מוכנים. יש קבוצות טובות בפלייאוף השנה".

עוד בנושא:

אופיר קריאף בראיון: "התכוננתי להיות בלם. ראיתי קלטות של ויטור ורואדה"
בית"ר ירושלים: יקוב סילבסטר עשוי להיכלל בסגל למשחק מול באר שבע
אוחנה לשחקנים: "תשכחו מנתניה, צריך לנצח את באר שבע מול הקהל"

שחקן בית"ר ירושלים מיקי סירושטיין. ברני ארדוב
"כל שחקן רוצה להוכיח את עצמו במאני טיים". מיקי סירושטיין/ברני ארדוב

על ההפסד לנתניה במשחק הקודם: "אנחנו שמים את המשחק הזה מאחורינו, המשחקים המשמעותיים עוד לפנינו. במשך תקופה ארוכה הבאנו תוצאות והוכחנו שאנחנו לא במקרה בסיטואציה, אלא בזכות. המטרה היא להתכונן כמו שעשינו עד עכשיו ולקוות שהפעם זה יצליח".

על עתידו: "אני ממוקד בהצלחת בית"ר ירושלים. יש לנו משחק חשוב למועדון, כל השבוע הזה חשוב למועדון ונראה מה יהיה".

על ברק בכר: "אני חושב שהפועל באר שבע משחקת את הסגנון שלה. אין לי יתרון בגלל שאני מכיר את ברק בכר. נראה מה יהיה ביום שבת".

מיקי סירושטיין: "עשינו עונה מצוינת ואנחנו עדיין בעיצומה. אנחנו מגיעים עם לחץ אבל זה לחץ חיובי. כל שחקן רוצה להוכיח כמה הוא טוב במאני טיים. אנחנו מגיעים מוכנים למשחק הזה. הייתי קונה את המצב הנוכחי בתחילת העונה. אני שמח שאנחנו במצב כזה. במשחק האחרון היינו פחות טובים, כולם, לא רק משחק ההגנה או ההתקפה. אני בטוח שנתאושש מהר ונגיע מוכנים. היינו קרובים לנצח את הפועל באר שבע בפעמיים האחרונות. עכשיו נגיע עם גישה יותר אגרסיבית ומאמין שיחד עם הקהל נעשה את זה. הקהל הוא פקטור מאוד תורם והוא יעזור לנו. סיום החוזה בסוף העונה? לא מתעסקים עם זה, מתעסקים במטרות שלנו".

יקוב סילבסוטר עדיין חש ברגישות בשריר ובשלב זה לא צפוי להיכלל לסגל למשחק בשבת, כאשר בבית"ר מכוונים להכשירו לקראת גמר הגביע. גם אנטואן קונטה התלונן על רגישות בברך ואם ימשיך לסבול מכך באימון המסכם, הוא לא יפתח בהרכב וייתכן אף שיהיה מחוץ לסגל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully