וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה ניצחה 108:116 ביוסטון, השוותה ל-1:1 וגנבה את יתרון הביתיות

הצגה אדירה של ג'ו אינגלס (27 נקודות, 7 מ-9 ל-3) סחפה את הג'אז לניצחון מפתיע בחצי גמר המערב. הרוקטס חזרו מפיגור 19, אך קפאו ברבע האחרון. 32 ו-11 אסיסטים של הארדן לא הספיקו

שחקן יוטה ג'אז ג'ו אינגלס לצד שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
מי היה מאמין שאינגלס ינצח את הארדן?/AP

אם לשפוט על פי משחק מספר 1 של חצי גמר המערב בין יוסטון ויוטה, דומה היה שאנחנו בדרך לסדרה שתיגמר במהירות. הרוקטס עשו ככל העולה על רוחם ושייטו ל-0:1 קליל, אולם הלילה (בין רביעי לחמישי), קרה הבלתי צפוי: עדיין ללא ריקי רוביו הפצוע, סיפקו הג'אז הצגה יוצאת מהכלל, ניצחו 108:116 את המדורגת הראשונה וגנבו את יתרון הביתיות.

זה קרה בעיקר בזכות שיא קריירה של אקס מכבי תל אביב ג'ו אינגלס, שהפציץ 27 נקודות, כולל 7 מ-9 מחוץ לקשת (חבריו הצטרפו למבול והאורחת סיימה עם 15 שלשות ב-47 אחוז). האוסטרלי וחבריו פתחו מצוין, הפציצו 36 נקודות כבר ברבע הראשון ובמחצית הראשונה מצאו עצמם ביתרון בן 19 נקודות. אלא שאת יוסטון של השנה לא כל כך פשוט להכניע. ג'יימס הארדן וכריס פול השלימו קאמבק והשתלטו על המשחק ברבע השלישי, אולם ההגנה האדירה של קווין סניידר העלתה הילוך ברבע האחרון (בו ספגה 23 נקודות בלבד), ודאנק מהדהד של דונובן מיטשל פחות או יותר סגר עניין. הארדן עוד הוריד ל-111:105, 1:46 דקות לסיום, אך רודי גובר ודאנטה אקסום קטעו את ניסיון הקאמבק.

עוד בנושא:

ג'יילן בראון בספק גם למשחק 2: "הוא רוצה לשחק אבל נוהג בחוכמה"
צעד אחד אחורה, מיליון צעדים קדימה: המהלך שהפך את ג'יימס הארדן לבלתי עציר

שחקן יוטה ג'אז דונובן מיטשל. רויטרס
אחראי על הדאנק שסגר עניין. מיטשל/רויטרס

מיטשל, שסבל מערב קליעה רע (17 נקודות, 6 מ-21 מהשדה), פיצה על כך עם 11 אסיסטים. 17 היו גם לאקס פקטור אלק ברקס מהספסל, כשגובר וג'יי קראודר הוסיפו 15 כל אחד. מנגד, 32 של הארדן (2 מ-10 ל-3), בצירוף 11 אסיסטים, לא הושיעו את הרוקטס. פול הוסיף 23 וקלינט קאפלה 21.

הסדרה כעת עוברת ליוטה, שתארח את משחק 3 בלילה שבין שישי לשבת, ואת משחק 4 ביום ראשון. עדיין לא ברור האם ריקי רוביו יוכל לקחת חלק במשחקים.

עוד באותו נושא

צעד אחד אחורה, מיליון צעדים קדימה: המהלך שהפך את ג'יימס הארדן לבלתי עציר

לכתבה המלאה
שחקן יוסטון רוקטס כריס פול. רויטרס
איך יוסטון תגיב לזה? פול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully