וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים הויבאך: "אני נהנה בכל יום ולומד דברים חדשים, כולל עברית"

2.5.2018 / 21:42

בלם מכבי נתניה דיבר בתקשורת הגרמנית: "הניסיון שצברתי בתשעת החודשים האחרונים הוא לא רק בכדורגל". הקבוצה אישרה: החלוץ דורסי גריפין והמגן נגקובו נוט'ה בני ה-19 נוחתים להתרשמות

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
החיזוק בדרך? דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי נתניה אישרה היום (רביעי) כי היא מנחיתה להתרשמות שני שחקנים המועמדים להצטרף לשורותיה בעונה הבאה. מדובר בחלוץ היהודי-אמריקאי דורסי גריפין (19) ובמגן נבחרת דרום אפריקה הצעירה נגקובו נוט'ה (19). גריפין שיחק בנבחרת הנוער של ארצות הברית והוא משתייך למכללה אינדיאנה. לגבי נוט'ה, במכבי נתניה מחפשים לחזק את עמדת המגן השמאלי לקראת העונה הבאה אחרי שלאורך כל העונה איישו את התפקיד מספר שחקנים וצוות המאמנים לא היה מרוצה מהם.

במשחק הקרוב תפגוש מכבי נתניה במשחק חוץ את מכבי תל אביב לקרב ישיר על הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית. נתניה תחסר את דיא סבע המורחק ועלולה להיות גם ללא דן גלזר שרשם משחק מצוין השבוע בניצחון המוחץ על בית"ר ירושלים. גלזר סובל ממכה חזקה שספג ברגלו ואתמול אף נשלח לצילום בבית חולים כדי לשלול שבר. בצילום הרנטגן לא נמצא ממצא החשוד כשבר, אך קיימת חבלה חזקה והשחקן צפוי למנוחה ביומיים הקרובים ולאחר מכן ינסה לחזור להתאמן.

בלם הקבוצה, טים הויבאך, התראיין לתקשורת הגרמנית: "הניסיון שצברתי בתשעת החודשים האחרונים הוא לא רק בכדורגל. אני נהנה בכל יום מחדש, לומד הרבה דברים וגם עברית והאפשרות לחזור לבונדסליגה נראית לי יותר ויותר קשה".

עוד בנושא

אייל סגל: "מכבי נתניה לא תשנה דרכה גם לא מול מולטי כוכבים"
ערן לוי: "אם החוזה שלי בנתניה יהיה לעונה, יכול להיות שלא אשאר"

טים הויבאך, שחקן מכבי נתניה. סוכנות ג'יני
הויבאך/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully