וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ייבגני קפלניקוב נאלץ לפרוש מטניס בגלל פרשת הימורים

תחקיר של ה"טלגרף" מעלה חשד כי הרוסי שדורג במקום הראשון בעולם הפסיד בכוונה משחק בטורניר ליון ב-2003 ופרש באותה שנה כדי להימנע מחקירה מקיפה של הפרשה. קפלניקוב: "אלו שטויות"

ייבגני קפלניקוב, טניסאי עבר רוסי. Thomas Starke, GettyImages
"אין האשמות, רק השערות". קפלניקוב/GettyImages, Thomas Starke

ה"טלגרף" הבריטי חשף היום (שלישי) כי טניסאי העבר ייבגני קפלניקוב, שדורג במקום הראשון בסבב, בסוף שנות ה-90 נאלץ לפרוש ממשחק פעיל בשל מעורבות לכאורה בפרשה של הטיית משחק. על פי הדיווח, קפלניקוב בן ה-44 כיום הודיע על פרישה בשנת 2003 כדי להימנע מחקירה מקיפה בעניין משחק חשוד בו השתתף בטורניר ליון בצרפת. באותו טורניר קפלניקוב הפסיד לפרננדו ויסנטה הספרדי 6:2, 6:3 כשהמאזן ביניהם טרם המשחק עמד על 0:12 לטובתו של הטניסאי הרוסי.

סוכנויות ההימורים סגרו את ההימור על המשחק זמן רב לפני תחילתו. זה לא הפריע לעוזרו של קפלניקוב באותו טורניר מייקל קומנדור לנסות ולהמר נגד הרוסי. לאחר מכן הסביר קומנדור כי החליט להמר נגד קפלניקוב באותו משחק כיוון שהתרשם שהוא נמצא בכושר ירוד. על פי ממצאי הבדיקה של הטלגרף קומנדור אף ניסה לשלם על ההימור, שלא התקבל, באמצעות כרטיס האשראי האישי של קפלניקוב.

הטניסאי הרוסי התייחס היום בביטול לממצאי התחקיר הבריטי ואמר לסוכנות הידיעות הרוסית "טאס": "תעשו לי טובה, אל תדברו איתי על השטויות האלו. אם הם רוצים לכתוב על זה שיכתבו. אני מבין שאין שום האשמות רשמיות כלפי, רק השערות משונות. לא מעניין אותי מה כותבים".

עוד בנושא
ממשיך לשייט לפני רולאן גארוס: רפאל נדאל זכה גם בברצלונה
מריה שראפובה: "אני כבר לא בטוחה בעצמי כמו בעבר, הלחץ על המגרש עצום"
אחרי פחות משנה: אנדרה אגאסי הודיע על עזיבת נובאק דג'וקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully