וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך לשייט לפני רולאן גארוס: רפאל נדאל זכה גם בברצלונה

הראשון בעולם הביס 2:6, 1:6 את ציציפאס בן ה-19, האריך את רצף המערכות שניצח על חימר ל-46 ושמר על מאזן מושלם של 11 מ-11 בגמרים בקטלוניה. קרולינה פלישקובה זכתה בטורניר שטוטגרט

טניסאי ספרדי רפאל נדאל. רויטרס
שוב חוגג תואר. נדאל/רויטרס

מישהו מסוגל לעצור את רפאל נדאל? המדורג ראשון בעולם טייל היום (ראשון) תוך כשעה ורבע בלבד לניצחון 6:2, 6:1 על סטפנוס ציציפאס היווני, וזכה בפעם ה-11 בטורניר ברצלונה שם הופיע בגמר ה-11 בקריירה שלו, תוך שהוא מאריך את רצף הניצחונות של על חימר ל-0:46 במערכות. הרצף הזה החל בסיבוב הראשון של רולאן גארוס 2017, וכרגע ניתן להמר שיימשך לפחות עד השלבים המאוחרים של רולאן גארוס השנה. ציציפאס בן ה-19 הוא הטניסאי הצעיר ביותר להגיע לגמר בטורניר מאז ההופעה הראשונה של נדאל במעמד, כאשר היה בן 18 בשנת 2005, והוא צפוי להיכנס כעת ל-50 הראשונים בעולם.

קרולינה פלישקובה זכתה בתואר הראשון שלה לשנת 2018 אחרי שניצחה בגמר טורניר שטוטגרט את קוקו וואנדווי האמריקאית 6:7, 4:6. המערכה הראשונה היתה דרמטית וצמודה מאוד והוכרעה בשובר שוויון שבו הצ'כית המדורגת שש בעולם הצליחה להשיג שלושה מיני ברייק בדרך ל-2:7. את המערכה השנייה פלישקובה פתחה מצוין עם שתי שבירות. ואנדווי שברה ל-5:3 אך לא הצליחה להשיג עוד שבירה כדי לאזן את המערכה ואת המשחק הזה.

הזכייה בטורניר שטוטגרט היא התואר העשירי של פלישקובה והראשון מאז יולי 2017. ואנדווי מצידה יכולה להתנחם בכך שהיא תטפס שלושה שלבים בדירוג העולמי בעקבות ההצלחה שלה בטורניר והיא תעלה למקום ה-13 בעולם.

לפחות בתחום אחד - הוא הרבה מעל רוג'ר פדרר

קרולינה פלישקובה. רויטרס
קיבלה גם רכב מפואר בעקבות הזכייה. פלישקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully